eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 125

  • 81. Data: 2011-04-11 19:50:06
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Apr 11, 8:34 pm, " " <n...@N...gazeta.pl> wrote:
    > > Ale klient chyba powinien znac ryzyka, jak ich nie akceptuje to drepce
    > > do najblizszej Zabki i korzystac z uslugi cashback :).
    >
    > Klient zg asza problem i Klienta nie powinno obchodzi , czy kto 'z banku'
    > musi gdzie pojecha sprawdzi , czy tez musi zebra si 3-osobowy Zarz d
    > banku, itp. CHYBA, e poziom awaryjno ci infrastruktury, bankomat w
    > udost pianiach w Polsce  jest tak du y, e te reklamacje faktycznie mocno
    > obci aj wynik banku. Ale miem w tpi .
    > Nie mo e by tak, e bank oszcz dza nie inwestuj c np. we w asn sie
    > bankomat w i jednocze nie przenosi ryzyka awarii 'konkurencji' na Klienta.
    > Albo innymi s owami napisz :
    > Powiedz mi czy BRE detaliczny nie czu by si lepiej, gdyby Klienci nie byli
    > zmuszani do traktowania tego banku jako dodatkowego? Dlaczego Klienci jakiego
    > banku maj si czu pewnie tylko wtedy, kiedy maj 'zapasow ' kart innej
    > instytucji???
    > Dlaczego np. BRE niby nie sta na zapewnienie swoich Klient w : "nigdzie
    > indziej nie musicie otwiera konta. Na nas mo na polega ".
    > Procedury reklamacyjne powinny by maksymalnie pro-Klienckie, zw aszcza w
    > banku internetowym.
    >
    > A nie tak jak tutaj (troch inna bran a, ale te 'samoobs ugowa')
    >
    > http://w723.wrzuta.pl/audio/7peJ82XGiWj/neste.reklam
    acja

    Sytuacja bardzo identyczna jak moja, Z TYM ŻE niepotrzebnie ten Pan
    uzywa WULGARYZMOW.
    Podczas MOJEJ rozmowy z mojej strony NIE padlo ANI JEDNO slowo
    niecenzuralne. Wprost przeciwnie, staralem sie caly czas uzywac jezyka
    bardzo kulturalnego, stonowanego aczkolwiek RZECZOWEGO i jednak
    stanowczo prosilem o natychmiastowy zwrot MOICH pieniedzy argumentujac
    to wyjasnieniami o ROZPACZLIWOCI mojego polozenia.
    Jak widac, NIESTETY - ani sila argumentow, ani poziom rzeczowosci czy
    tez kultury wypowiedzi JEST TU BEZ ZNACZENIA. Tzw. "konsultant"
    zachowuje sie jak bot, ktory ma placone za to azeby zneutralizowac
    reklamacje klienta i wszystko mu "wytlumaczyc" - ale przeciez NIE MA
    ZADNEJ MOZY DECYZYJNEJ! Szczerze mowiac wykonuje tylko z gory ustalone
    rozkazy wiec jakakolwiek z nim dyskusja jawi sie tutaj zwykla strata
    czasu. Jedyne co ma sens to zeby tenze konsultant przyjal reklamacje.




  • 82. Data: 2011-04-11 19:54:07
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Apr 11, 7:45 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:

    > > Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
    > > portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank mia PELNE
    > > informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
    > > ("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
    > > "Saldo")
    >
    >     Nie ma czego takiego jak "tranzakcja", transakcja to i owszem.

    Tak, masz rację, Szanowny pedancie.
    Proszę wybaczyć, ale uwierz, czasami są takie sytuacje, że poziom
    pedantyzmu u człowieka raptownie spada, w myśl przysłowia: "nie żałuj
    róż gdy płonie las".

    Ale dziękuję za zwrócenie uwagi, postaram się ją wykorzystać na
    przyszłość.


  • 83. Data: 2011-04-11 19:56:35
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-11 21:49, xbartx wrote:
    > Dobra ostatni mój post, bo mi szkoda czasu. Ilość central raz ilość
    > banków między którymi masz zestawić tunele VPN

    Tunele centrala bankomatów -> bank już istnieją.

    Tunele bankomaty -> centale bankomatów już istnieją.

    Trzeba tylko je wykorzystać. Być może nie nazywają się VPN, ale co to ma
    za znaczenie ...

    > razy ilość marek sprzętu

    Bzdura.

    > jaki posiadają centrala razy ilość marek sprzętu jaki posiadają banki.

    Bazdura.

    > Samej konfiguracji tego by się raczej nikt nie podjął nawet jeżeli byłoby
    > to trywialnie proste, bo co jak powstanie nowy bank albo nowa centrala
    > albo ktoś wymieni sprzęt firmy A na sprzęt firmy B?

    Nigdy nie słyszales o "interfejsach" i "protokołach" prawda?


  • 84. Data: 2011-04-11 21:04:00
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:invjnd$tor$1@news.onet.pl...

    > Nie, przedatawiam argumentację. W przeciwieństwie do szanownych
    > dyskutantów nie dość, że jestem informatykiem to w dodatku elektronikiem.
    > Dlatego uważam za przezabawne argumenty czego to drukarka nie potrafi i
    > siłę z jaką się uczepiło tego drobnego *szczegółu* paru dyskutantów
    > pomijając cała istotę sprawy i wnioski z niej wynikające. Na pytanie "jak
    > bankomat ma sprawdzić czy wypłacił pieniądze" to nawet nie mam jak
    > sensownie odpowiedzieć, bo to pytanie jest z innej planety, na której
    > ludzie jeszcze łupią bankomaty z krzemienia przed jaskiniami.

    W zasadzie się z tobą zgadzam. Jedynym prawdziwym problemem są:

    - Przestarzałe protokoły transmisji (i ich implementacje) w warstwie
    komunikacji bankomat - centrum - bank,
    - Fakt, że banki tak naprawdę mają w dupie bezpieczeństwo i wygodę klientów
    i dbają tylko o własne.

    Ja rozumiem, że zgodność wstecz jest potrzebna ale przecież nikt nie
    zabrania aby nowe bankomaty miały implementacje i starego i nowego
    protokołu. I wtedy jeśli i bank i bankomat wspiera nowy protokół, to
    komunikacja następuję wg nowego protokołu.

    Problem polega na tym, że nikt nie chce wydawać kasy i do czasu jak jakaś
    UE, czy inny tej wielkości zawodnik nie złapie za mordę obecnego systemu
    bankowego, to banki i organizacje płatnicze nic w tym kierunku nie zrobią.


  • 85. Data: 2011-04-11 21:12:18
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4da32f19$1@news.home.net.pl...

    > Bankomat wysuwa pieniądze (czujniki upewniają, go, że wszystko poszło
    > sprawnie i pieniądze są dostępne dla klienta - na pewno nie będzie
    > problemu z wydaniem) i wypisuje: "Nie bierz ich. Poczekaj, aż zdejmę z
    > konta." a po chwili "Już możesz wziąć.". A jak nie uda się zdjąć z
    > konta to wycofuje je i "Sorry obejrzałeś sobie, ale mam problemy z
    > łącznością.". Problem jak nie uda się wycofać, bo coś tam...

    Nie no pewnie. Lepiej obciążyć konto klienta, kasy nie wypłacić -
    zawsze to bilans będzie lepszy. A tak to ogólnie teraz wygląda. Klient nie
    dostaje kasy, po pewnym czasie ma obciążenie na koncie (nie mówię o
    blokadzie), a później udawadnia, że nie jest wielbłądem.

    Co za problem w module umieścić kilka zespołów dioda LED ->
    fototranzystor, które bez problemu zauważą wyciągnięcie gotówki. Można nawet
    zrobić czujniki indukcyjne odróżniające czy to coś co zasłania światło, to
    dalej pieniądze, kartka papieru, czy może kawałek blaszki. Ale najtaniej
    jest nic nie robić.

    Tylko to nie jest problem mBanku, a systemu bankowego w ogóle.




  • 86. Data: 2011-04-11 21:13:22
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!!
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Rzetelny Solidny <r...@g...com> napisał(a):

    > Poltora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu sie na
    > portalu mBanku byla PELNA info o tym bankomacie wiec mBank miał PELNE
    > informacje KTORY to bankomat i, ze tranzakcja nie doszla do skutku
    > ("Dostepne srodki" byly mniejsze o "wyplacana" sume od pozycji
    > "Saldo")

    Co innego transakcja, co innego stwierdzenie, że ta kasa fizycznie nie
    została wypłacona i nadal leży w bankomacie. Jeśli dostępne środki były
    mniejsze od salda, to niczym taki zapis nie różni się od prawidłowo
    zrealizowanej transakcji blokady po wypłacie pieniędzy z bankomatu. To co
    opisujesz to standardowy opis blokady.

    > Konsultant natomiast mi powiedział zebym SAM SZUKAL osoby
    > odpowiedzialnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
    >
    IMHO nie powinni tego rodzaju "porad" udzielać w ogóle, nawet jeśli chą
    spławić namolnego klienta, który nie odróżnia transakcji elektronicznej od
    kasy w banknocie.

    > CZY TO NIE BANK powinien skontaktowac sie z firma KONSERWUJACA
    > bankomat? ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI?
    > SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
    >
    Ale bank to zweryfikuje, tyle zajmuje im to co najmniej tydzień, a Ty
    chciałeś od ręki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 87. Data: 2011-04-11 21:39:23
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-11 23:04, Marcin Wasilewski wrote:
    > - Fakt, że banki tak naprawdę mają w dupie bezpieczeństwo i wygodę
    > klientów i dbają tylko o własne.

    Zgadza się. A ja miałem taką piękną *teorię*.


  • 88. Data: 2011-04-12 00:36:54
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>



    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:invm15$kqn$3@news.net.icm.edu.pl...
    > Dnia Mon, 11 Apr 2011 21:20:54 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    >
    >> On 2011-04-11 21:09, xbartx wrote:
    >>> Coraz bardziej mi się wydaje, że chyba nie wiesz o czym piszesz. Tak
    >>> już stricte technicznie jak sobie wyobrażasz zestawianie tego VPN? W
    >>> każdym bankomacie ma siedzieć student?
    >>
    >> Na szczęscie swiat rozwiązał to 20 lat temu bez studentów w każdym
    >> terminalu. hint: kryptografia, na ten przykład niech będzie
    >> asymetryczna.
    >
    > Dobra ostatni mój post, bo mi szkoda czasu. Ilość central raz ilość
    > banków między którymi masz zestawić tunele VPN razy ilość marek sprzętu
    > jaki posiadają centrala razy ilość marek sprzętu jaki posiadają banki.
    > Samej konfiguracji tego by się raczej nikt nie podjął nawet jeżeli byłoby
    > to trywialnie proste, bo co jak powstanie nowy bank albo nowa centrala
    > albo ktoś wymieni sprzęt firmy A na sprzęt firmy B? Podejrzewam, że świat
    > rozwiązał już ten problem ze 30 lat temu, szkoda tylko że nie ten na
    > którym żyjemy. EOT.

    Tu masz racje!
    W UK cos podobnego dziala od lat. Kazdy bankomat ma mozliwosc kontaktu z
    twoim bankiem, powiem wiecej - o tego typu awariach w UK jeszcze nie
    slyszalem... czyzby wspaniala polska informatyka okazala sie lekko mowiac do
    niczego? Czy moze sprzet nie ten, albo banki.... Cos musi byc na rzeczy, bo
    pierwszy raz o tym uslyszalem 11 lat temu w 2000 roku. Od tamtej pory co
    chwila wybucha kolejna taka sprawa.
    Naprawde w UK jeszcze o tym nie slyszalem, by taka awaria sie przytrafila, a
    UK to ok 65 mln ludzi w Polsce niecale 40.


  • 89. Data: 2011-04-12 05:05:31
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-04-11 12:34, MarekZ pisze:
    >
    > Zamiana mBanku na DB to wybitnie średni pomysł.

    A to dlaczego? Zrobiłem taką zmianę i jestem z DB zadowolony, bardziej
    niż z mBanku.


  • 90. Data: 2011-04-12 08:58:11
    Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE DAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru> napisał w wiadomości
    news:io0mip$2c9k$1@news2.ipartners.pl...
    >W dniu 2011-04-11 12:34, MarekZ pisze:
    >>
    >> Zamiana mBanku na DB to wybitnie średni pomysł.
    >
    > A to dlaczego? Zrobiłem taką zmianę i jestem z DB zadowolony, bardziej niż
    > z mBanku.
    >
    to nie na temat, chodziło o problem bankomatami "Cash 4 You"

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1