-
1. Data: 2011-04-10 14:25:35
Temat: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: Rzetelny <m...@g...com>
Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
koncie. Bankomat po standardowym komunikacie "łączenie się z twoim
bankiem", jakichś typowych odgłosach mechanicznych, wreszcie wyświetla
odpowiedź: "przepraszamy, bankomat teraz nie może wyłacić gotówki,
prosimy spróbować później, dziękujemy".
Idę więc do innego bankomatu, tym razem sieci EuroNet, chcę wypłacić
ponownie - JAKIEŻ MOJE ZDZIWIENIE kiedy otrzymuję info, że NIE MAM NIC
na koncie!
Potem, za godzinę, loguję się do portalu mbank.pl i widzę takie info:
"Saldo: KILKASET zł,
Dostępne środki: 1 zł"
Dzwonię do mLinii, o wszystkim mówię i konsultant wyjaśnia, że TO WINA
SIECI bankomatów "Cash 4 You". Otóż, bankomat <wirtualnie> wydał
dyspozycję do pobrania pieniędzy z mBanku i mBank przesłał te
pieniądze - LECZ bankomat FIZYCZNIE NIE WYPŁACIŁ "najprawdopodobniej z
powodu awarii".
Ja: "no dobrze ale ja poproszę o MOJE PIENIĄDZE".
Odpowiedź: "operacja musi przejść automatyczną procedurę zaksięgowania
po której pieniądze wrócą na Pana konto"
Pytam: "ale KIEDY otrzymam moje pieniądze bo PILNIE potrzebuję ich
teraz?"
Odpowiedź: "Procedura trwa 7 dni"
Ja: "Jestem teraz w podróży w obcym mieście i MUSZĘ zapłacić za pobyt
w hotelu TERAZ"
mBank: "Przykro nam, procedura jest automatyczna i trwa 7 dni"
Ja: "Ja ŻĄDAM o NATYCHMIASTOWE zwrócenie mi MOICH pieniędzy, ponieważ
BRDZO PILNIE potrzebuję ich TERAZ!"
mBank: "Bardzo nam przykro ale procedura jest automatyczna i NIC nie
możemy dla Pana zrobić. Pieniądze otrzyma Pan w ciągu 7 dni kiedy na
powrót zostaną przelane na Pana konto"
Ja: "Co mam powiedzieć w recepcji hotelu?"
mBank: "Przykro nam, nic nie możemy zrobić, to wina błędu w
komunikacji pomiędzy mBankiem a siecią Cash4you, musimy poczekać na
automatyczne rozliczenie się i zaksięgowanie"
Ja: "Przepraszam ale CO MNIE TO OBCHODZI?! Proszę O MOJE PIENIĄDZE
TERAZ!"
mBank: "Przykro nam ale..."
itd. itp.
Teraz (na drugi dzień) spojrzałem na stan mojego konta w portalu mBank
i widzę pewną zmianę:
"Saldo: 1zł,
Dostępne środki: 1zł"
Patrzę na historię operacji i widzę wczorajszą pozycję:
"Wypłata w bankomacie Cash4you, Stacja Metra xxxx: owe_KILKASET zł"
Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
pieniądze choćby i za tydzień... :(
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???
-
2. Data: 2011-04-10 18:57:16
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: "nintendo" <n...@...pl>
Bank to miejsce na trzymanie kieszonkowego i pieniędzy "na chwile". Inwestuj
chłopie a nie wierz w siłe pieniądza bo pójdziesz z torbami.
Użytkownik "Rzetelny" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:985c1cd4-6f6a-4135-8667-e17b1d83f721@f30g2000yq
a.googlegroups.com...
Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
koncie. Bankomat po standardowym komunikacie "łączenie się z twoim
bankiem", jakichś typowych odgłosach mechanicznych, wreszcie wyświetla
odpowiedź: "przepraszamy, bankomat teraz nie może wyłacić gotówki,
prosimy spróbować później, dziękujemy".
Idę więc do innego bankomatu, tym razem sieci EuroNet, chcę wypłacić
ponownie - JAKIEŻ MOJE ZDZIWIENIE kiedy otrzymuję info, że NIE MAM NIC
na koncie!
Potem, za godzinę, loguję się do portalu mbank.pl i widzę takie info:
"Saldo: KILKASET zł,
Dostępne środki: 1 zł"
Dzwonię do mLinii, o wszystkim mówię i konsultant wyjaśnia, że TO WINA
SIECI bankomatów "Cash 4 You". Otóż, bankomat <wirtualnie> wydał
dyspozycję do pobrania pieniędzy z mBanku i mBank przesłał te
pieniądze - LECZ bankomat FIZYCZNIE NIE WYPŁACIŁ "najprawdopodobniej z
powodu awarii".
Ja: "no dobrze ale ja poproszę o MOJE PIENIĄDZE".
Odpowiedź: "operacja musi przejść automatyczną procedurę zaksięgowania
po której pieniądze wrócą na Pana konto"
Pytam: "ale KIEDY otrzymam moje pieniądze bo PILNIE potrzebuję ich
teraz?"
Odpowiedź: "Procedura trwa 7 dni"
Ja: "Jestem teraz w podróży w obcym mieście i MUSZĘ zapłacić za pobyt
w hotelu TERAZ"
mBank: "Przykro nam, procedura jest automatyczna i trwa 7 dni"
Ja: "Ja ŻĄDAM o NATYCHMIASTOWE zwrócenie mi MOICH pieniędzy, ponieważ
BRDZO PILNIE potrzebuję ich TERAZ!"
mBank: "Bardzo nam przykro ale procedura jest automatyczna i NIC nie
możemy dla Pana zrobić. Pieniądze otrzyma Pan w ciągu 7 dni kiedy na
powrót zostaną przelane na Pana konto"
Ja: "Co mam powiedzieć w recepcji hotelu?"
mBank: "Przykro nam, nic nie możemy zrobić, to wina błędu w
komunikacji pomiędzy mBankiem a siecią Cash4you, musimy poczekać na
automatyczne rozliczenie się i zaksięgowanie"
Ja: "Przepraszam ale CO MNIE TO OBCHODZI?! Proszę O MOJE PIENIĄDZE
TERAZ!"
mBank: "Przykro nam ale..."
itd. itp.
Teraz (na drugi dzień) spojrzałem na stan mojego konta w portalu mBank
i widzę pewną zmianę:
"Saldo: 1zł,
Dostępne środki: 1zł"
Patrzę na historię operacji i widzę wczorajszą pozycję:
"Wypłata w bankomacie Cash4you, Stacja Metra xxxx: owe_KILKASET zł"
Teraz to już nawet pewności mi brak czy otrzymam z powrotem te
pieniądze choćby i za tydzień... :(
LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE W TYM KRAJU!!
A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???
-
3. Data: 2011-04-11 05:47:26
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: "EM" <e...@p...onet.pl>
Witam
Podróżujesz, mieszkasz w hotelach, a nie masz rezerwy na to chociażby na koncie?
I teraz będziesz to rozgłaszał?
Mnie się kiedyś trafiła awaria we wpłatomacie. I co z tego. Nic. Po kilku dniach
te pieniądze weszły na konto i tyle. To tylko automaty. Akurat te Cash4You chyba
najgorzej się sprawują.
Dlaczego wiążesz tą sprawę z mBankiem. Przecież Cach4You obsługuje nie tylko ten
bank (jak sądzę). I to z nimi jest związany aktualny problem.
Czasem też są przewy w dostępie, czasem nawet kilkugodzinne, zapowiedziane.
Zwykle w nocy pomiędzy sobotą i niedzielą.
Polacam mBank - zadwolony użytkownik od ponad 10 lat...
--
Pozdrawiam
EM
-
4. Data: 2011-04-11 06:47:26
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: a...@v...pl
> Witam
> Podróżujesz, mieszkasz w hotelach, a nie masz rezerwy na to chociażby na
koncie?
> I teraz będziesz to rozgłaszał?
>
> Mnie się kiedyś trafiła awaria we wpłatomacie. I co z tego. Nic. Po kilku
dniach
> te pieniądze weszły na konto i tyle. To tylko automaty. Akurat te Cash4You
chyba
> najgorzej się sprawują.
>
> Dlaczego wiążesz tą sprawę z mBankiem. Przecież Cach4You obsługuje nie tylko
ten
> bank (jak sądzę). I to z nimi jest związany aktualny problem.
>
> Czasem też są przewy w dostępie, czasem nawet kilkugodzinne, zapowiedziane.
> Zwykle w nocy pomiędzy sobotą i niedzielą.
>
> Polacam mBank - zadwolony użytkownik od ponad 10 lat...
> --
> Pozdrawiam
> EM
A dlaczego niby ma nie rozgłaszać? Rozgłaszaj jeżeli Masz tylko czas i ochotę.
Dlaczego to ludzie nie mają prawa dowiedzieć się, że korzystając z takich usług
mogą być narażeni na stres. Takie tłumaczenie, że to wina jakiejś sieci, to
zwykła spychologia. Ja powierzam pieniądze konkretnemu bankowi, a bank
zobowiązał się na określone usługi. Gdzie są jakieś karne odsetki czy inna forma
rekompensaty. Czym to się różni od PRL-u???
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2011-04-11 07:25:02
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Oczywiście że jeśli bank wie, iż kasę wcięło z tego typu powodów
niezależnych od klienta i dokładnie wie co z nią jest, to wygląda to na
obciach i żenadę.
-
6. Data: 2011-04-11 10:57:15
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: "Waldek" <n...@n...net>
Użytkownik "Rzetelny" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:985c1cd4-6f6a-4135-8667-e17b1d83f721@f30g2000yq
a.googlegroups.com...
>Podchodzę sobie wczoraj do bankomatu "Cash 4 You" (na jednej ze stacji
>Metra), wkładam kartę, wciskam klawisze i wybieram wypłatę kilkuset
>złotych - tj. o 1 zł mniej niż tyle ile dokładnie wiem, że mam na
>koncie.
>LUDZIE! CO SIĘ DZIEJE W TYM KRAJU!!
>A gdzie sens przysłowia: "PEWNE JAK W BANKU"???
Nie ma co pluc na mBank
IMHO bankomat nie powinien zablokowac srodkow jesli fizycznie nie dokonal
wyplaty
no a skoro ja zaksiegowal to musi nastapic zwrot, bo nikt ci ze swojej kieszeni
nie da ;)
Podobna historie mialem tez w Inteligo z bankomatem PKOBP - stowka wrocila po
kilku dniach LOL
Dlatego IMHO warto miec dodatkowo KK, badz konto w innym banku chocby bez
gotowki a z limitem debetowym
- skoro juz decydujemy sie poslugiwac plastikiem, rownie dobrze mógł ci np.
wessac karte i tez d. zbita ;)
w Inteligo np. za 1zl /m-c (prowizja) masz do dyspozycji 2kzl debetu
a koszt utrzymania rachunku ponizej flaszki rocznie ;)
Pozdrawiam
-
7. Data: 2011-04-11 12:00:32
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>
On Apr 11, 9:25 am, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
> Oczywi cie e je li bank wie, i kas wci o z tego typu powod w
> niezale nych od klienta i dok adnie wie co z ni jest, to wygl da to na
> obciach i enad .
Półtora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu się na
portalu mBanku była info o tym bankomacie więc mBank miał PEŁNE
informacje KTÓRY to bankomat i, że tranzakcja nie doszła do skutku
("Dostępne środki" były mniejsze o "wypłacaną" sumę od pozycji
"Saldo")
Konsultant natomiast mi powiedział żebym SAM SZUKAŁ osoby
odpowiedzilnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
CZY TO NIE BANK powinien skontaktować się z firmą KONSERWUJĄCĄ
bankomat? ŻADNEJ ODPOWIEDZILNOŚCI?
SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
-
8. Data: 2011-04-11 12:14:39
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: totus <t...@p...onet.pl>
Rzetelny Solidny wrote:
> On Apr 11, 9:25 am, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
>> Oczywi cie e je li bank wie, i kas wci o z tego typu powod w
>> niezale nych od klienta i dok adnie wie co z ni jest, to wygl da to na
>> obciach i enad .
>
> Półtora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu się na
> portalu mBanku była info o tym bankomacie więc mBank miał PEŁNE
> informacje KTÓRY to bankomat i, że tranzakcja nie doszła do skutku
> ("Dostępne środki" były mniejsze o "wypłacaną" sumę od pozycji
> "Saldo")
> Konsultant natomiast mi powiedział żebym SAM SZUKAŁ osoby
> odpowiedzilnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
>
> CZY TO NIE BANK powinien skontaktować się z firmą KONSERWUJĄCĄ
> bankomat? ŻADNEJ ODPOWIEDZILNOŚCI?
> SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
Powinno tak być jak się umówiłeś z bankiem. A jak się umówiłeś z bankiem?
Wiesz? Czy pierdołami się nie zajmujesz? A może to było małym drukiem, a Ty
nie dowidzisz? A Ty jakbyś był właścicielem banku to jak byś zrobił? Dzwoni
do Ciebie kolo i mówi, że mu bankomat nie dał 2000,-, a Ty na to:
"Przepraszam, żeby się pan nie denerwował oddam 4000,-". Tak byś zrobił? Czy
może byś sprawdził czy mówi prawdę? Jest luka na rynku. Nie widzisz? Jak byś
założył bank, i oddawał pieniądze nie podjęte z bankomatu, po każdym
telefonie to byś przejął wszystkich klientów. Jesteś bogaty.
-
9. Data: 2011-04-11 12:57:17
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:inurbg$20i$1@inews.gazeta.pl...
> Rzetelny Solidny wrote:
>
>> On Apr 11, 9:25 am, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
>>> Oczywi cie e je li bank wie, i kas wci o z tego typu powod w
>>> niezale nych od klienta i dok adnie wie co z ni jest, to wygl da to na
>>> obciach i enad .
>>
>> Półtora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu się na
>> portalu mBanku była info o tym bankomacie więc mBank miał PEŁNE
>> informacje KTÓRY to bankomat i, że tranzakcja nie doszła do skutku
>> ("Dostępne środki" były mniejsze o "wypłacaną" sumę od pozycji
>> "Saldo")
>> Konsultant natomiast mi powiedział żebym SAM SZUKAŁ osoby
>> odpowiedzilnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
>>
>> CZY TO NIE BANK powinien skontaktować się z firmą KONSERWUJĄCĄ
>> bankomat? ŻADNEJ ODPOWIEDZILNOŚCI?
>> SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
>
> Powinno tak być jak się umówiłeś z bankiem. A jak się umówiłeś z bankiem?
> Wiesz? Czy pierdołami się nie zajmujesz? A może to było małym drukiem, a
> Ty
> nie dowidzisz? A Ty jakbyś był właścicielem banku to jak byś zrobił?
> Dzwoni
> do Ciebie kolo i mówi, że mu bankomat nie dał 2000,-, a Ty na to:
> "Przepraszam, żeby się pan nie denerwował oddam 4000,-". Tak byś zrobił?
> Czy
> może byś sprawdził czy mówi prawdę? Jest luka na rynku. Nie widzisz? Jak
> byś
> założył bank, i oddawał pieniądze nie podjęte z bankomatu, po każdym
> telefonie to byś przejął wszystkich klientów. Jesteś bogaty.
to prawda, zacznijmy od tego co jest w regulaminie, a nie co by się chciało
żeby tam było
-
10. Data: 2011-04-11 13:09:48
Temat: Re: w mBank GINĄ PIENIĄDZE!!! "NIE odDAMY CI TWOICH PIENIĘDZY!" (z konta)
Od: root <r...@v...pl>
Dnia Mon, 11 Apr 2011 05:00:32 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny napisał(a):
> On Apr 11, 9:25 am, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
>> Oczywi cie e je li bank wie, i kas wci o z tego typu powod w
>> niezale nych od klienta i dok adnie wie co z ni jest, to wygl da to na
>> obciach i enad .
>
> Półtora godziny potem na "historiii" tranzakcji po zalogowaniu się na
> portalu mBanku była info o tym bankomacie więc mBank miał PEŁNE
> informacje KTÓRY to bankomat i, że tranzakcja nie doszła do skutku
> ("Dostępne środki" były mniejsze o "wypłacaną" sumę od pozycji
> "Saldo")
> Konsultant natomiast mi powiedział żebym SAM SZUKAŁ osoby
> odpowiedzilnej za bankomat: "na bankomacie jest nr telefonu"
>
> CZY TO NIE BANK powinien skontaktować się z firmą KONSERWUJĄCĄ
> bankomat? ŻADNEJ ODPOWIEDZILNOŚCI?
> SPYCHOLOGIA WSZYSTKIEGO NA KLIENTA?
W dlugiej historii posiadania konta w roznych bankach, tylko raz zdarzylo
mi sie coś podobnego. Nie lamentowalem na grupie z tego powodu, ale
czekalem cierpliwie 5 dni az rozlicza bankomat i wrocą pieniadze.
Masz racje takie rzeczy nie powinny sie zdarzac tak jak trzesienia ziemi,
powodzie i grypa w Peru.
Jesli juz jednak do czegos takiego okropnego doszło, powninno się
przykładnie ukarać winnych, poprzez publiczne rozstrzelanie na Pl.Defilad.