  • 1. Data: 2003-09-06 10:54:42
    Temat: w multibanku chyba stracili kontrolę nad systemem zabezpieczen dostepu internetowego
    Od: "Dzejk" <m...@a...waw.pl>

    kilka razy w ostatnich dniach mi sie zdarzylo ze nie pasowalo moje haslo i w
    rezultacie konto zostalo zablokowane (chyba ktos wszedl i zmieni mi haslo)
    podobnie w mbanku.
    czy oni moga podac komputery logowania i godziny z datami na zyczenie
    wlasciciela konta zeby sprawdzic co jest grane?

  • 2. Data: 2003-09-07 13:08:04
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Dzejk" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy oni moga podac komputery logowania i godziny z datami na zyczenie
    > wlasciciela konta zeby sprawdzic co jest grane?

    aby zmienić twoje hasło w mBanku ktoś musiałby znać twój id, hasło
    internetowe i mieć dodatkowo listę haseł jednorazowych. Więc pomyśl - może
    to ty wpisałeś nieprawidłowe hasło, może masz włączonego Caps Locka, lub
    umknęła ci jakaś literka/cyferka.
    no a poza tym musisz wiedzieć że prócz licznika małego (blokuje dostęp do
    netu po 3 nieudanych próbach wejścia na konto) istnieje coś takiego jak
    licznik duży (blokuje dostęp po 50 wszystkich nieudanych próbach) może
    akurat wpisałeś po raz 50ty (od początku aktywacji kanału internetowego)
    hasło z błędem i cię zablokowało ???

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-09-07 14:32:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 7 Sep 2003 15:08:04 +0200, david <d...@p...fm> napisał:

> [...]
    > licznik duży (blokuje dostęp po 50 wszystkich nieudanych próbach) może
    > akurat wpisałeś po raz 50ty (od początku aktywacji kanału internetowego)

    A gdzie to jest w regulaminie zapisane????

    M.

  • 4. Data: 2003-09-07 18:17:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dzejk <m...@a...waw.pl> wrote:

    > kilka razy w ostatnich dniach mi sie zdarzylo ze nie pasowalo moje haslo i w
    > rezultacie konto zostalo zablokowane (chyba ktos wszedl i zmieni mi haslo)
    > podobnie w mbanku.

    Dlaczego dałeś akurat taki temat?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-09-08 06:47:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Dlaczego dałeś akurat taki temat?

    Bo to brzmi bardziej dramatuycznie. Pozniej juz nikt nie bedzie p[amietal
    meritum, ale pewne slowa zapadaja w pamiec :)
    Co do hasel - to mnie sie zdawalo, ze mialepm podobna sytuacje w Multi z
    WAPem :)