  • 1. Data: 2009-07-27 09:24:54
    Temat: włożył 30 milionów, by wygrać w loterii dwa miliony, nie wygrał
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Poniżej link do wpisu na blogu o finansach. Sprawa dotyczy
    dwumilionowje loterii BZ WBK.

    http://samcik.blox.pl/2009/07/Wlozyl-30-milionow-by-
    wygrac-dwa-I-przegral.html

  • 2. Data: 2009-07-27 09:49:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    Poniżej link do wpisu na blogu o finansach. Sprawa dotyczy
    dwumilionowje loterii BZ WBK.

    http://samcik.blox.pl/2009/07/Wlozyl-30-milionow-by-
    wygrac-dwa-I-przegral.html

    Dawniej regulaminy wszelkich tego typu UCZCIWYCH konkursów miały punkt
    mówiacy o tym, ze szczęśliwy zwycięzca odbiera nagrodę jedynie jeżeli zgodzi
    się na upublicznienie swojego wizerunku. Teraz nie ma takich warunków. Za
    to jest multum Konkursów i wygrywajacych je "Agnieszek". FIKCJA i
    ściemniactwo.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-07-27 09:54:31
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 27, 11:49 am, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > się  na upublicznienie swojego wizerunku. Teraz  nie ma takich warunków. Za
    > to jest multum Konkursów i wygrywajacych je "Agnieszek". FIKCJA i

    Jakby Bank zmuszla swoich klientow chcacych startowac w konkursie do
    ujawnienia [publicznego] swoich danych i waierunku to bylby "flame" ze
    narusza sie prywatnosc i ochrone danych osobowych. Jak tego nie zrobil
    to jest "falme" ze oszustwo i pewnie bank nikomu tych 2 milionow nie
    dal.

    Jak sie nie odwrocic - dupa zawsze z tylu.

  • 4. Data: 2009-07-27 09:57:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

[...]

    .

    Dlatego ja pieniądze lokuję tam , gdzie dają uczciwy procent, anie tam gdzie
    jest "wygrana".

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-07-27 11:01:22
    Od: top <t...@n...com>

    wiatrak wrote:

    > Dlatego ja pieniądze lokuję tam , gdzie dają uczciwy procent
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    W mBanku ? :P LOL

  • 6. Data: 2009-07-27 11:51:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "top" <t...@n...com> napisal w wiadomosci

    > W mBanku ? :P LOL

    Dowcip dnia!!!

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-07-27 12:18:39
    Temat: Re: w?o?y? 30 milionów, by wygraae w loterii dwa miliony, nie wygra?
    Od: top <t...@n...com>

    wiatrak wrote:
    > Uzytkownik "top" <t...@n...com> napisal w wiadomosci
    >>

    > Dowcip dnia!!!

    Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, jak zobaczyłem "uczciwy
    procent" :). Ci co zaglądają na forum mBanku, wiedzą o co chodzi ;).

  • 8. Data: 2009-07-27 22:12:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomasz [Bubon] wrote:
    > Poniżej link do wpisu na blogu o finansach. Sprawa dotyczy
    > dwumilionowje loterii BZ WBK.
    >
    > http://samcik.blox.pl/2009/07/Wlozyl-30-milionow-by-
    wygrac-dwa-I-przegral.html

    ch... z nimi

    przyznam sie publicznie, ze dalem sie sfrajerowac!

    30mln to widzialem na obrazku moze ale wplacilem tyle ze za 7% procent mialbym
    netbooka z zarobionej kasy z odsetek K&RWA bez losowania. Ale nawet tego nie
    wygralem u beziet wubeka.
    Czyli STRACILEM w 3 miesiace netbooka.

    Za kare mojej gotowki jak tylko sie lokata zkonoczy, lada dzien, juz nie
    zobacza :-)

    spokojnie bym mial 7%, tak mam marne 5.5%.

    Temu od 30mln gratulujemy, w sumie majac taka kase sam bym olal te 100 000
    przegrane.

    Tyszanka(?) wplacila minimum, dostala maksimum. Jesli jest to prawda to
    gratulujemy... a ja ide ciulac dalej.

    And the winner are:

    Bank, Pani Anna i DeVito (jednak mysle ze mniej niz 2mln zgarnal ze te kilka
    godzin pajacowania przed kamera, i tak pewnie krecili to pod jego rezydencja a
    nie u nas).

  • 9. Data: 2009-07-28 05:44:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.07.09 00:12, Papkin pisze:

> [...]
    > mialbym netbooka z zarobionej kasy z odsetek K&RWA bez losowania. Ale
    > nawet tego nie wygralem u beziet wubeka.

    No ale na co liczyłeś? Że chętnych w tej loterii będzie 20 osób???
    Trzeba było wcześniej przeczytać regulamin, w którym jak byk stało kiedy
    kwota przeznaczona na nagrodę wzrasta do 1,666 mln i kiedy do 2 mln.

    Wtedy wiedziałbyś, że lepiej zagrać w lotka ;)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-07-28 06:08:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Wtedy wiedziałbyś, że lepiej zagrać w lotka ;)

    raczej wieksza szansa w bz :) W totka gram sporadycznie :)