  • 1. Data: 2009-02-24 21:55:41
    Temat: w20 DOCELOWO 495-630
    Od: "ha-ha" <k...@n...pl>

    CZY WRESZCIE ZROZUMIECIE,ŻE PIĘKNA DZIEWCZYNA NA KARAIBACH MOZE WIEDZIEC
    WIĘCEJ NIZ WYTRAWNI ANALITYCY? 22LUTEGO 0 13.28 PROGNOZOWAŁEM . KRÓTKI
    TERMIN CHYBA BEZBŁĘDNIE.a DO 2011 TRZEBBA DOZYC JAK U KEYNESA.
    pS
    DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

  • 2. Data: 2009-02-25 09:59:12
    Temat: Re: w20 DOCELOWO 495-630
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "ha-ha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pS
    > DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

    Mocne te słońce na Karaibach.

  • 3. Data: 2009-02-25 10:30:35
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "ha-ha" <k...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > pS
    > DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

    Twoj lekarz wyludza od ciebia kase....Zmien lekarza, bo lekarstwa ktore ci
    przepisal to tylko placebo idioto...

  • 4. Data: 2009-02-25 11:08:27
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > pS
    > DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

    a kogo ?

    pzdr
    DArs

  • 5. Data: 2009-02-25 17:08:39
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pS
    > DOKUPIŁEM PKC 1+1 TYS LONGÓW.MIAŁEM MAŁA STRATĘ..BEDZIE DOBRZE DLA DŁUGICH

    po takim zamknięciu na Wig20 będziesz czekał na wzrosty do usranej śmierci,
    wtedy nawet pies nie trąci akcji i giełdy

  • 6. Data: 2009-02-25 20:27:28
    Temat: Szybciej. 550 będzie w połowie tego roku
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    Produkcja sprzedana liczona w łódzkim spadła w styczniu o 15% w stosunku do
    grudnia, a grudzień był słabszy niż styczeń 2008. Nie sądzę żeby jakieś inne
    województwo zanotowało 30% wzrost. W zeszłym roku firmy szły na styku. Firma co
    nie sprzedaję traci bardzo szybko wartość. W 2011 będzie nie więcej niż 350.
    Zakładając że będą wtedy jeszcze jakieś firmy na giełdzie. Kryzys dopiero
    nadchodzi.

  • 7. Data: 2009-02-25 20:45:58
    Temat: Chyba w przeliczeniu na EURO :-)
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Chyba w przeliczeniu na EURO :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2009-02-26 05:39:13
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    A dlaczego nie 0?

    Leszek

  • 9. Data: 2009-02-26 09:47:00
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > A dlaczego nie 0?
    >
    > Leszek

    Spróbuj sam odpowiedzieć na to proste pytanie.

  • 10. Data: 2009-02-26 11:39:01
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kogutek"
    > Spróbuj sam odpowiedzieć na to proste pytanie.

    Zzartowalem z postu autora watku pisanego, jak mi sie wydaje, na imprezie
    ostatkowej. Na co wskazuje data i godzina wyslania.

    Leszek