  • 21. Data: 2006-11-02 07:01:52
    Temat: Re: walka o klienta - w ktorym banku?
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > Ja dzisiaj zamknąłem 3 konta w ING (Firmowe, Ror, oszędnościowe) - ZERO
    > pytań o powody, ZERO namawiania abym nie zamykał.

    Niedawno zamykałem e-Integrum w BGŻ. Pojawiły się nieśmiałe próby
    nakłonienia mnie do rezygnacji z tej decyzji - "bo wie pan, mamy taką
    wspaniałą ofertę kredytową dla posiadaczy konta"... I tu niechcący trafiła
    kulą w płot, rezygnowałem z konta głównie dlatego, że odmówiono mi kredytu.
    No i wzrost opłat dołożył swoje.

    Grzexs

  • 22. Data: 2006-11-02 08:29:04
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja dzisiaj zamknąłem 3 konta w ING (Firmowe, Ror, oszędnościowe) - ZERO
    > pytań o powody, ZERO namawiania abym nie zamykał.
    >
    > pozdr
    > armi

    akurat z ING mam interesujace doswiadczenia, ciagle dzwonia i namawiaja
    mnie zebym z czegos tam skorzystal,
    niestety nie ma na to szansy, gdyz niekompetencja z jaka spotkalem sie w
    oddziale
    i ogolny balagan panujacy w tym banku powoduja, ze mam tam OKO i kk
    ktora mam zamiar zamienic na kk Millenium

    --
    pozdrawiam
    RobertS