  • 1. Data: 2009-07-02 09:31:03
    Temat: wbk
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    kłerwa panowie przynajmniej jakies info

  • 2. Data: 2009-07-02 09:49:38
    Temat: Re: wbk
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Znajomy mówi, że to przez to, że Uran retrogradację ma.
    DJ

  • 3. Data: 2009-07-02 10:01:02
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    jest pewien ze uran ma retrogradacje ?

  • 4. Data: 2009-07-02 10:12:07
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > jest pewien ze uran ma retrogradacje ?

    Tak twierdzi, pewnie coś w tym jest sądząc po niektórych branżach dziś na
    giełdzie.
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-07-02 10:38:20
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    > Tak twierdzi, pewnie coś w tym jest sądząc po niektórych branżach dziś na
    > giełdzie.
    > Dombrek

    a fw20u09 to jaka branza ? kupilem 4 akcje tej firmy i nie wiem co robic?

    a tak serio to nie jest to lekkie przegiecie ze modyfikacja zlecenia wisi od
    8 30 i nic. nawet zadnego info, maila, esa. nic

  • 6. Data: 2009-07-02 10:44:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Krzychu" <K...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a fw20u09 to jaka branza ? kupilem 4 akcje tej firmy i nie wiem co robic?
    >
    > a tak serio to nie jest to lekkie przegiecie ze modyfikacja zlecenia wisi
    > od 8 30 i nic. nawet zadnego info, maila, esa. nic

    Dzwoniłeś?

  • 7. Data: 2009-07-02 11:10:15
    Od: "Krzychu" <K...@g...pl>

    nie moge

    walnalem sete i patrze

  • 8. Data: 2009-07-02 20:12:43
    Od: Ping <k...@i...pl>

    Przekazuję oficjalny komunikat:
    Komunikat Domu Maklerskiego BZ WBK S.A. z dnia 2 lipca 2009 r.

    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że w związku z problemami technicznymi systemu
    informatycznego Domu Maklerskiego, zlecenia złożone na dzisiejszą
    sesję
    zostały przekazane na giełdę ok. godz. 11, a modyfikacje i odwołania
    do tych
    zleceń były obsługiwane z opóźnieniem i zostaną wykonane do końca
    dzisiejszej sesji. Zlecenia składane po godz. 11 oraz modyfikacje i
    odwołania tych zleceń obsługiwane były na bieżąco.

    Chcielibyśmy Państwa serdecznie przeprosić za utrudnienia spowodowane
    awarią.

    Dotyczy zleceń kupna / sprzedaży
    Jeżeli warunki rynkowe po godz. 11 nie pozwalały na realizację
    zlecenia, a
    było to możliwe przed godz. 11 prosimy o:
    a.. rozważenie samodzielnej modyfikacji/anulaty zlecenia, o ile
    Państwo
    już tego nie zrobili lub/i
    b.. rozważenie złożenia reklamacji z określeniem sposobu
    naprawienia
    szkody.
    W przypadku zleceń, które nie zostały przez Państwa zmodyfikowane lub
    anulowane Dom Maklerski zweryfikuje możliwość ich realizacji. Jeśli
    była ona
    możliwa przed godz. 11 Dom Maklerski odpowiednio skoryguje stan
    rachunku,
    chyba że inaczej zadecydujecie Państwo w reklamacji. Nastąpi to
    niezwłocznie.

    Dotyczy modyfikacji / anulat

    Jeżeli opóźnienie w przekazaniu modyfikacji lub anulaty wpłynęło na
    realizację zlecenia, prosimy o rozważenie złożenia reklamacji z
    określeniem
    sposobu naprawienia szkody.
    Dom Maklerski zweryfikuje wpływ opóźnienia w przekazaniu modyfikacji
    lub
    anulaty na realizację zlecenia i w przypadku straty odpowiednio
    skoryguje
    Państwa rachunek, chyba że inaczej zadecydujecie Państwo w reklamacji.

    Chcielibyśmy również poinformować Państwa, iż Klienci, którzy w
    wyniku
    dzisiejszej awarii ponieśli straty zostaną zwolnieni z prowizji
    maklerskiej
    od błędnie zrealizowanych transakcji.

    Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    W imieniu Domu Maklerskiego BZ WBK S.A.
    Mariusz Sadłocha
    Ping