  • 1. Data: 2004-11-15 21:17:16
    Temat: wcielo mi kase;/? nerwowka do rana
    Od: v...@p...onet.pl

    no sprawa dosc dziwna, przerzucalem sobie wolna kase gdzies ok 5 nad ranem
    czyli przed 1-wsza sesja elisiru z multi do vwbaku...loguje sie do vw a tam ku
    memu zdziwieniu nic nie ma;( saldo jest z godziny 11,30 a a kasa
    zniknela..dziwi mnie to o tyle ze zawsze tak robilem i ok 18 zawsze juz
    pieniadze na koncie byly..do rana pewnie nie zasne. potwierdzenie z multi o
    przelewie juz sobie wydrukowalem no i przyjdzie mi z rana dzwonic , faxowac
    etc? ale czy to normalne, czy im w vw banku cos sie z sytemem porobilo..?

    dziekuje za odpowiedzi, jeszcze nie panikuje
    Pozdrawiam
    W.

  • 2. Data: 2004-11-15 21:27:02
    Temat: Re: wcielo mi kase;/? nerwowka do rana
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > dziekuje za odpowiedzi, jeszcze nie panikuje

    Przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. W VW masz podane saldo na
    11.30...

  • 3. Data: 2004-11-15 21:29:55
    Od: v...@p...onet.pl

    > Przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. W VW masz podane saldo na
    > 11.30...
    no ok , niedoprecywowalem , loguje sie teraz a saldo mam dalej z godz.11.30,
    tak jak zaznaczylem zawsze mialem podane wieczorem saldo z godz ok
    18...daltego moze cos w vw maja pokaszanione?...

  • 4. Data: 2004-11-15 21:32:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > no ok , niedoprecywowalem , loguje sie teraz a saldo mam dalej z godz.11.30,
    > tak jak zaznaczylem zawsze mialem podane wieczorem saldo z godz ok
    > 18...daltego moze cos w vw maja pokaszanione?...

    Ponownie: masz podane saldo wg stanu na 11.30, więc jaki z tego wniosek?

    Podpowiem: nie widzisz ewentualnych zmian po 11.30.

    Tyle.

  • 5. Data: 2004-11-15 21:35:00
    Od: v...@p...onet.pl

    > Ponownie: masz podane saldo wg stanu na 11.30, więc jaki z tego wniosek?
    >
    > Podpowiem: nie widzisz ewentualnych zmian po 11.30.
    >
    > Tyle.
    Panie Wojciechu!
    .dlaczego vwbank nie umozliwa mi przegladanie salda z ostaniej sesji
    przychodzacej ich banku no i dlaczego chyba juz teraz niemoge dysponowac
    swoimi srodkami?
    dziekuje

  • 6. Data: 2004-11-15 21:38:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik v...@p...onet.pl napisał:

    > Panie Wojciechu!
    > .dlaczego vwbank nie umozliwa mi przegladanie salda z ostaniej sesji
    > przychodzacej ich banku no i dlaczego chyba juz teraz niemoge dysponowac
    > swoimi srodkami?

    Bo wybrales bank swiadczacy swoje uslugi za darmo. I czego oczekujesz?

    Bartol

  • 7. Data: 2004-11-15 21:43:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > .dlaczego vwbank nie umozliwa mi przegladanie salda z ostaniej sesji
    > przychodzacej ich banku no i dlaczego chyba juz teraz niemoge dysponowac
    > swoimi srodkami?

    Bo jest nocne przetwarzanie.

  • 8. Data: 2004-11-15 21:43:18
    Od: v...@p...onet.pl

    > Bo wybrales bank swiadczacy swoje uslugi za darmo. I czego oczekujesz?

    a to nie jest tak ze kady bank ma obowiazek odbierac wszystkie sesje eliksiru
    przychodzace?

    oki, zgadza sie ma wszystko za darmo , ale dysponuje moimi srodkami i z tego
    tyulu jest w stanie wlasnie zapewnic mi klientowi bezplatnosc uslug..nie
    wspomne ze tna koszty na infolinii czynne od 8-20 w pon-pt. nie maja placowek,
    maja gdzie oszczedac ...ale to chyba dyskusja na inny watek ..

  • 9. Data: 2004-11-15 21:45:59
    Od: v...@p...onet.pl

    > Bo jest nocne przetwarzanie.

    oki nie proznowalem, w miedzyczasie czatowalem z ekspertem multi..KIR ma 24
    godziny na rozksiegowanie sesji...tu tez moze byc clue programu

  • 10. Data: 2004-11-15 21:49:21
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-15 22:43, kiedy
    v...@p...onet.pl napisał(a) co następuje:
    > a to nie jest tak ze kady bank ma obowiazek odbierac wszystkie sesje eliksiru
    > przychodzace?

    A skąd to przypuszczenie, że nie odbiera. Odbiera, odbiera. Ino wyników
    odbierania nie ukazuje. Dla taniości ;-)

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****