  • 11. Data: 2009-08-14 16:48:10
    Temat: Re: welcome to Niagara
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h63vjj$1p9$1@news.onet.pl...
    > Stawiam na połowę września :)

    Wodospad miał być w lutym, maju, sierpniu.
    Obstawiasz wrzesień, a jak stawiam na tolka banana z TVP Historia.:-)

  • 12. Data: 2009-08-14 17:05:15
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 14-08-2009 o 18:08:18 dwig <d...@o...pl> napisał(a):

    > Jest duże prawdopodobieństwo że to już koniec wzrostów. Jednak rynek ma
    > to do
    > siebie że lubi kołować ludzi. Możemy mieć krótką korektę i jeszcze jedno
    > wyjście

    kołowanie - prawda, rynek oszukuje cały czas. Co do prawdopodobienstwa,
    pozwole sobie sie nie zgodzic.
    To co sie wyrysowało nie wyglada na RGR lecz inna znana formacje...
    Wybicie w przyszlym tygodniu powinno rozstrzygnąc temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 13. Data: 2009-08-14 17:50:42
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "dwig" <d...@o...pl> wrote in message

    > Jest duże prawdopodobieństwo że to już koniec wzrostów. Jednak rynek ma to
    > do
    > siebie że lubi kołować ludzi. Możemy mieć krótką korektę i jeszcze jedno
    > wyjście
    > na nowe szczyty. Po nich to już na pewno jazda bez trzymanki.Jednak mimo
    > wszystko wydaje się że ta jazda się już zaczyna.
    >
    > trochę szerzej rozpisałem się na www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com

    Na gieldzie nie istnieje slowo NA PEWNO.....

  • 14. Data: 2009-08-14 18:33:52
    Od: Robert <r...@r...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak długo? (z grubsza chociaż)

    skippy, nie pisałeś coś o 18.08 jako datę z cyklu?

    Mamy też okienko Carolana.

    Ja myślę, że w przyszłym tygodniu rynek pokaże kierunek.

    RM.

  • 15. Data: 2009-08-14 19:37:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > skippy, nie pisałeś coś o 18.08 jako datę z cyklu?
    >
    > Mamy też okienko Carolana.
    >
    > Ja myślę, że w przyszłym tygodniu rynek pokaże kierunek.

    Chyba pisałem o 13 sierpnia wynikającym z cyklu na gbpusd.
    Ogólnie przestałem zajmować się tego typu dalekosiężnym prognozowaniem - to
    strata czasu.
    Zbyt często sie nie sprawdza albo zawodzi polaryzacja.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-08-14 21:37:23
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=6631&mode=vi
    ew

  • 17. Data: 2009-08-15 09:29:39
    Od: "PM" <p...@o...pl>

    No tak ladnie mialo sie wszystko zwalic. Juz krotkie nalykane, juz
    powszechna radosc ze zwalki w ostatnich minutach w piatek a tu myk - wredne
    US nie chce sie przylaczyc ...

  • 18. Data: 2009-08-15 09:50:57
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "PM" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No tak ladnie mialo sie wszystko zwalic. Juz krotkie nalykane, juz
    > powszechna radosc ze zwalki w ostatnich minutach w piatek a tu myk -
    > wredne US nie chce sie przylaczyc ...

    To nic nie znaczy, zawsze podciągają pod koniec do góry. Ale masz rację,
    generalnie kierunek nie jest jeszcze przesądzony. Chociaż jeśli na całkiem
    niezłe dane jest taka reakcja, to raczej niczego dobrego to nie wróży, mogą
    się w następnym tygodniu osunąć jeszcze na 990 i wtedy zobaczymy. Jak to
    pęknie to na jakiś czas na pewno pożegnamy się z oglądaniem 1000 pktów na
    S&P500.

  • 19. Data: 2009-08-15 10:55:10
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=6631&mode=vi
    ew

    A co powiesz Skippy na to ?.
    http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/08/Weszly-sygnal
    y.html

    "AT rynków finansowych " John. J. Murphy s 123.

    "[...] Diagram 6.5 Rozszerzający się trójkąt. Ten rodzaj trójkąta zazwyczaj
    pojawia śie jako formacja odwócenia trendu wzrostowego. Widzimy tu trzy
    wyższe wierzchołki i dwa opadjące dna [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2009-08-15 11:29:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    ew

    > A co powiesz Skippy na to ?.
    > http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/08/Weszly-sygnal
    y.html

    Też możliwe, aczkolwiek początek patternu który pokazałem zdarza sie
    nieczęsto i wydaje mi sie bardzo wyraźny.
    Jeżli tak, to po drobnym spadku będzie dalsza jazda up i dopiero ostra
    korekta.