  • 21. Data: 2006-06-13 16:22:26
    Temat: Re: KUBUS PUCHATEK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m38xo1v1p0.fsf@defiant.localdomain...

    > Przelej kilka kzl, wynik moze byc odmienny.

    Dochodza takie przelewy nawet na okolo 100k (max. testu to 120k)
    !! Przetestowane *wielokrotnie* w ING, Multi, Millennium oraz
    mBanku i Inteligo (oczywiscie przelewy z bankow zewnetrznych czyli
    idace elixirem).

    marekz

  • 22. Data: 2006-06-13 17:16:02
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
> [...]

    Oczywiście, że doszedł ;)- a jaki to bank ? :) Może w ten sposób uda się
    zebrać info ... i na zasadzie eliminacji sprawdzić które banki oprócz tych
    dwóch weryfikują (jeśli w ogóle)

  • 23. Data: 2006-06-13 17:24:32
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <e6mrse$l7v$1@news.wp.pl>, k...@w...pl says...

    > Oczywiście, że doszedł ;)- a jaki to bank ? :) Może w ten sposób uda się
    > zebrać info ... i na zasadzie eliminacji sprawdzić które banki oprócz tych
    > dwóch weryfikują (jeśli w ogóle)

    jakich "tych dwoch" ?

  • 24. Data: 2006-06-13 18:57:46
    Temat: Re: weryfikacja nr rach z nazwą beneficjenta
    Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może dodacie coś rzeczowego w sprawie ?

    A może po prostu jesteś trollem, który za wszelką cenę chce zaistnieć pletąc
    głupoty?

    Pozdr
    DJ

  • 25. Data: 2006-06-13 22:45:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    AP <c...@e...dyndns.org> writes:

    > NO... tylko ze wtedy przelew jest ogldany ze wzgledu na kwote a nie na
    > fakt ze beneficjent sie nie zgadza.

    Eee tam, kilka kzl to nie jest istotna kwota, dla banku przynajmniej.
    Ale potrafi sie odbic ze wzgledu na brak zgodnosci.

    Zalezy chyba od banku i od humoru czynnika ludzkiego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2006-06-14 16:59:17
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <b...@t...jest.fajnie> napisał

    > A może po prostu jesteś trollem, który za wszelką cenę chce zaistnieć
    > pletąc głupoty?

    1. odkryłeś mnie - rzeczywiście moją największą niespełnioną ambicją jest
    zaistnienie na grupie
    2. brak weryfikacji powoduje że tylko uczciwość pracowników instytucji
    finansowych ( nie tylko banków, ale wszystkich którzy zlecają płatności
    dużych kwot) i ręczne procedury wyrywkowego sprawdzania powodują, że 99,9%
    przelewów trafia do ich beneficjentów. Bowiem bardzo łatwo sfałszować
    dokument, w którym np. uczestnik TFI oświadcza, że zmienił rachunek bankowy
    ... pracownik może wpisać w takie oświadczenie swój rachunek z nazwiskiem
    uczestnika). Członek umarza jednostki i ... wypłata dokonuje się ale na
    rachunek innej osoby. TFI jest tylko przykładem takiej instytucji, bo
    oświadczenia o numerze rachunku "działają" w wielu miejscach i przede
    wszystkim tam czas od momentu pozyskania wiedzy przez pracownika o zleconej
    wypłacie do momentu jej realizacji (czyli skompletowania niezbędnych
    dokumentów, kontaktu z klientem itp), daje czas na ew. nieuczciwość...
    Jeśli brak Ci wyobraźni co do skutków braku weryfikacji nazwiska z nr
    rachunku bankowego - to ja mogę być trollem w Twoim rozumieniu - co przy
    krótkowzroczności Twej nie jest dla mnie istotne

  • 27. Data: 2006-06-14 22:44:26
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kasia wrote:
> [...]
    > ... pracownik może wpisać w takie oświadczenie swój rachunek z nazwiskiem
    > uczestnika). Członek umarza jednostki i ... wypłata dokonuje się ale na

    Takie rzeczy załatwia się bardzo prostu.
    Wysyła się do klienta odpowiedź co i kiedy zostało zmienione.
    I już się klient dowiaduje, że coś się działo czego nie zlecał.

    Wprowadzenie armaty, żeby zabić mrówkę jest zupełnie bez sensu.

  • 28. Data: 2006-06-15 22:06:49
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    AP napisał(a):
    > In article <e6khcm$ejm$1@news.dialog.net.pl>, m...@...sygnaturce.pl
    > says...
    >>

    > O Citi... to ja wspomnialem ... ale w kontekscie przelewow zagranicznych

    Przelew zagraniczny to co innego - bo podlega regulacjom
    antyterrorystycznym - na fakturach w EU masz np. taki zapis (niżej),
    możesz sobie poczytać, co jest w aktach prawnych, Gdyby było inaczej
    możnaby przesłać na konto Zarkawiego kasę, nazywając go Kubusiem.

    Cytat:

    The existing EU guidelines No. 2580/2001 and EG No. 881/2002
    (Anti-terrorism regulation) heve to be considered.

    USA też ma swoje, jest też lista komu nie można - gdyby adresat był
    "swobodny" nie możnaby stwierdzić, czy to czasem nie miś z listy.

    Pzdr: Witek

  • 29. Data: 2006-06-16 07:54:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-13 19:16, osobnik Kasia stwierdził, iż:
    > Oczywiście, że doszedł ;)- a jaki to bank ? :) Może w ten sposób uda się
    > zebrać info ... i na zasadzie eliminacji sprawdzić które banki oprócz tych
    > dwóch weryfikują (jeśli w ogóle)

    Ten jeden, to bank "kasia", a drugi?

    --
    Marcin Nowakowski