  • 1. Data: 2013-06-27 08:50:58
    Temat: wiśnie od chucka
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    właśnie się pojawiły u mnie
    możecie sprawdzać u siebie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-06-27 12:40:13
    Temat: Re: wiśnie od chucka
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > właśnie się pojawiły u mnie
    > możecie sprawdzać u siebie

    Wszyscy mają? Bo ja nie mam.

  • 3. Data: 2013-06-27 14:24:13
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    U mnie też się pojawiły.

    Mam inne pytanie:

    Czy ktoś testował przelewy zasilające niebędące do końca wynagrodzeniem i czy chuck
    to łyknął?

    Inaczej mówiąc: czy przelew od zaprzyjaźnionej osoby może spełnić warunek wpływu
    wynagrodzenia na konto.

  • 4. Data: 2013-06-27 14:41:04
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 14:24:13 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > U mnie też się pojawiły.

    I ja mam.
    I pytam: ktoś kupował kartą w necie poprzez np. PayU i zaliczylo mu sie do sumy
    300zl, wiec dostal wisnie?

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-06-27 16:30:13
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-27 12:40, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "lolekanabolek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wszyscy mają? Bo ja nie mam.

    Ja dostałem wczoraj wieczorem.

  • 6. Data: 2013-06-27 18:19:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 08:50:58 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > właśnie się pojawiły u mnie możecie sprawdzać u siebie

    Ja to już mam dosyć tego "godnego" konta i wiedziałem, coś czułem, żeby
    od BeZetu się trzymać z daleka. Za pierwszy miesiąc nie dostałem, bo
    owszem ja papiery podpisałem w marcu (27 bodajże) ale oni dopiero w
    kwietniu. Reasumując zacząłem dopiero do maja. A teraz patrzę i się
    okazało, że zrobiłem dwa a nie trzy przelewy, no niefart. Jednak z
    drugiej strony wiedziałem, że tak będzie, wiedziałem żeby się od BeZetu z
    daleka trzymać ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2013-06-27 20:03:48
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

> [...]
    > okazało, że zrobiłem dwa a nie trzy przelewy, no niefart. Jednak z
    > drugiej strony wiedziałem, że tak będzie, wiedziałem żeby się od BeZetu z

    A gdzie tu wina BZ WBK że wykonaleś dwa przelewy zamiast trzech? Tym
    bardziej, że mogą to być dowolne przelewy na dowolne knto np 3 X 1 zl na
    własne konto w innym banku. Łatwiej już się chyba nie da.

  • 8. Data: 2013-06-27 22:13:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 20:03:48 +0200, Przemek napisał(a):

    > A gdzie tu wina BZ WBK ?e wykonale? dwa przelewy zamiast trzech? Tym
    > bardziej, ?e mog? to byae dowolne przelewy na dowolne knto np 3 X 1 zl na
    > w?asne konto w innym banku. ?atwiej ju? sie chyba nie da.

    Gdzie ja niby napisałem, że to ich wina? Wiedziałem, żeby się do tego
    skansenu nie pakować i mam za swoje.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2013-06-28 07:41:38
    Temat: Re: wi?nie od chucka
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-27 22:13, xbartx pisze:
    > Dnia Thu, 27 Jun 2013 20:03:48 +0200, Przemek napisał(a):
    >

    > Gdzie ja niby napisałem, że to ich wina? Wiedziałem, żeby się do tego
    > skansenu nie pakować i mam za swoje.

    no to jesteś w plecy 250 zeta, pociesz się, że możesz ich jeszcze na 450
    zeta oskubać

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2013-06-28 10:19:35
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > no to jesteś w plecy 250 zeta, pociesz się, że możesz ich jeszcze na 450
    > zeta oskubać

    A tak przy okazji - czy można jeszcze się na tą promocję załapać, czy
    już zamknęli nabór?
    --
    Grzexs