  • 1. Data: 2003-03-08 21:48:38
    Temat: wielka prosba!
    Od: "Agilla" <a...@2...pl>

    witam wsztystkich
    mam goraco prosbe, otoz pisze prace magisterska na temat wykorzystywania
    telefonow komorkowych w uslugach bankowych, opiera sie ona glownie na
    ankiecie i bardzo zalezy mi na jak najwiekszej liczbie odpowiedzi. Wiec
    jezeli ma ktos chwilke i checi to moze wypenic ja na stronie
    http://mojaankieta.republika.pl
    Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...
    Od razu dziekuje bardzo za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2003-03-09 09:40:57
    Temat: Re: wielka prosba!
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agilla" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
    > http://mojaankieta.republika.pl
    > Wypelnienie jej zajmuje naprawde bardzo niewiele czasu...
    > Od razu dziekuje bardzo za odpowiedzi

    Nawet wypełniłem i chciałem wysłać, ale nie zrobiłem tego.
    Po co Ci mój adres e-mail ???

    R.W.

  • 3. Data: 2003-03-09 20:47:09
    Od: "Agilla" <a...@2...pl>

    Formularz, za pomoca ktorego wykonana jest ankieta umozliwia przesylanie
    odpowiedzi jednynie w formie e-mail. Serwer republika.pl nie pozwala na
    umieszczanie skryptow PHP za pomoca, ktorychmozna by wyslac wyniki
    bezposrednio. Nie zamierzam nikogo identyfikowac po adresie e-mail, nie jest
    to mi do niczego potrzebne....
    A.
    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4f24p$ptj$1@news.onet.pl...