  • 1. Data: 2009-08-05 11:16:04
    Temat: wieloryb w oczku wodnym
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...pl>

    nie wiem czy smiac sie czy plakac
    wczoraj system na eurobankier.pl otworzył krótką pozycję na wig20 po 2119
    dziś - długą po 2164 chyba
    jesli tak miałbym inwestowac to po jednej sesji powiedziałbym dziekuję

    dysponenci duzych pieniedzy na naszej giełdzie wiedzą o tych sygnałach i
    załozę sie , ze niektórzy bawią się, wywołujac wzrosty i spadki by wysadzic z
    pozycji

    koszmar minionych lat powraca

    w 2007 roku zdaje sie aktywne na polu były fundusze Opera?

    ciekawe jak wyszły na tym

  • 2. Data: 2009-08-05 11:41:53
    Temat: Re: wieloryb w oczku wodnym
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Mariusz J... wrote:

    > nie wiem czy smiac sie czy plakac
    > wczoraj system na eurobankier.pl otworzył krótką pozycję na wig20 po 2119
    > dziś - długą po 2164 chyba
    > jesli tak miałbym inwestowac to po jednej sesji powiedziałbym dziekuję

    Wyniki bankiera na serii u09 są takie: +103, -16, +53, -21, +1, +292, -70,
    +1, -45 = +298. W punktach bez prowizji. Jak na pieniądze, które leżą na
    ławce w parku to, moim zdaniem, nieźle. Ty na pewno masz dużo wydajniejszy
    sposób handlowania kontraktami fw20.

  • 3. Data: 2009-08-05 11:42:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Mariusz J..." <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > pozycji
    >
    > koszmar minionych lat powraca
    >
    > w 2007 roku zdaje sie aktywne na polu były fundusze Opera?

    nie sądze aby ktoś sie bawił w śledzienie jakis systemów z bankiera...
    tu sie bawią więksi chłopcy..

    george

  • 4. Data: 2009-08-05 11:50:34
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wyniki bankiera na serii u09 są takie: +103, -16, +53, -21, +1, +292, -70,
    > +1, -45 = +298.

    Przepraszam, że zapytam; te wyniki można gdzieś znaleźć w sieci czy trzeba
    samemu spisywać?

    Tomek

  • 5. Data: 2009-08-05 11:53:11
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...pl>

    nie krytykuje systemu Pana Rejczaka, tylko ryzyko nienerwowego, beztroskiego
    inwestowania.jest mnostwo postawionych stopów, ktore ciagną kontrakty w jedną
    lub drugą stronę, wyrzucajac ludzi z pozycji

    stosuję bliskie stoplossy, i sam podpatruję ten system.natomiast posluguje sie
    wlasnymi wnioskami, i jesli cos zle zrobie, to mam zal tylko do siebie

  • 6. Data: 2009-08-05 12:03:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przepraszam, że zapytam; te wyniki można gdzieś znaleźć w sieci czy trzeba
    > samemu spisywać?
    >
    > Tomek
    Proszę bardzo. Ja sam śledzę. Prawdą jest, że zastanawiająco często zdarza
    się, że bankier jest przeciągany o 1 czy 2 pkt. Nie przeszkadza to jednak by
    na jego podstawie wymyślić coś samemu. Najprościej przesunąć się o 5pkt. Nie
    wiem jak to wpłynie na globalny wynik i czy to się opłaci.

  • 7. Data: 2009-08-05 13:26:18
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    Nie
    > wiem jak to wpłynie na globalny wynik i czy to się opłaci.

    Brać sygnał gdy jest aktualny w ostatniej godzinie i wszystko w temacie. Tak
    najkrócej.

  • 8. Data: 2009-08-05 14:51:16
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

> [...]
    > sie
    > wlasnymi wnioskami, i jesli cos zle zrobie, to mam zal tylko do siebie

    Ja też monitoruję ten system. Od stycznia 2007. Generalnie zarabia. W tym
    okresie ma netto po
    uwzglednieniu prowizji bez poślizgów +2925pkt. Więc nie jest źle jak na
    publiczny system.
    Czasami faktycznie widać jak ktoś idzie po stopy EM, dlatego po duzym zysku
    systemu warto zrobić przerwe
    i przeczekać obsunięcie. A tak poza tym to uważam zę ten rok bedzie kiepski
    dla systemów.
    Ale w przyszłym może bedzie żniwo?

    Arch

  • 9. Data: 2009-08-05 20:38:41
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...pl>

    i wlasnie dzisiejsza sesja pokazuje, jakie luki ma bezduszny system
    inwestycyjny, albowiem mozemy sobie wyobrazić, ze po fatalnej sesji w USA
    otwieramy się luką spadkową, i intraday spadamy o kilkadziesiat punktów, i
    dopiero wtedy otrzymujemy sygnał otwarcia krotkiej - w lokalnym dołku
    prawdopodobnie
    minus 104 pkt straty dziś na systemie - pozbawiłoby mmnie polowy depozytu, nie
    liczac straty z 2119 na 2164
    dziekuję, postoję

  • 10. Data: 2009-08-05 20:45:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Mariusz J... wrote:

> [...]
    > prawdopodobnie
    > minus 104 pkt straty dziś na systemie - pozbawiłoby mmnie polowy depozytu,

    Nie ma obowiązku i nikt nie namawia.