  • 1. Data: 2006-07-30 11:26:23
    Temat: wirt.klawiaturka BPH
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Ostatnio u mnie na komp. jak pokazuje sie wirtualna klawiaturka przy
    logowaniu do systemu BPH SEzam
    to nie widzę, które pola sa zacieniowane - wszystkie sa widoczne i musze
    spokojnie patrzec na pierwotny ekran logowania aby sie nie pomylic.
    Czy tylko u mnie tak jest? Jesli tak to co to moze być?

    JR

  • 2. Data: 2006-07-30 20:25:27
    Temat: Re: wirt.klawiaturka BPH
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <4...@n...home.net.pl> JerzyR napisal(a):

    > Czy tylko u mnie tak jest? Jesli tak to co to moze być?
    U mnie też tak jest.

  • 3. Data: 2006-07-31 06:55:58
    Od: Jarosław Badurek <j...@N...wp.pl>

    Dnia Sun, 30 Jul 2006 13:26:23 +0200, JerzyR napisał(a):

> [...]
    > spokojnie patrzec na pierwotny ekran logowania aby sie nie pomylic.
    > Czy tylko u mnie tak jest? Jesli tak to co to moze być?

    Pod Firefoxem są widoczne, aczkolwiek różnią się niewiele. Pod IE
    praktycznie nie ma różnicy.

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl