  • 21. Data: 2007-03-20 18:59:47
    Temat: Re: wirtualny Bank Toyoty dzisiaj startuje o godz. 14,30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-20 19:46, Wojciech Nawara stwierdził, że:

    > http://www.toyotabank.pl/199_536.htm

    Dzięki. Szukałem tego w ofercie.

    > - waluta opisana w regulaminie (EUR)
    > - wypukła VISA - a nie widziałem jeszcze wypukłej bez MOTOIO

    Kursy walut też znalazłem (dziwne jakieś takie).
    Podziękował serdecznie :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2007-03-20 19:53:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    miecznik napisał(a):
    > Na pewno jest tu jedna z najtańszych kart debetowych wypukłych (embosowanych)
    > do konta. I do tego trzy bezpłatne wypłaty w miesiącu za free. To jest dosyć
    > ciekawe.

    Dla mnie karta debetowa, ktora umozliwia platnosc w necie to WADA. Vide
    watek o "reklamacji w Inteligo".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-03-21 13:27:38
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    "grzechu" <z...@g...com> wrote in message
    s.com...
    > Złota Era Toytoty staruje juz dzisiaj.Tutaj troche o ofercie:
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/toyota_bank_chce
    _walczyc_jakoscia_dobr
    > a_oferta_nowego_gracza,display,27043

    IMHO nic specjalnego . juz lepszą oferte ma GetinBank
    http://www.getinbank.pl/424.php
    a.. bezpłatne prowadzenie rachunku
    b.. bezpłatny dostęp do rachunku poprzez kanał internetowy GB24
    c.. wszystkie operacje wykonywane poprzez kanał internetowy GB24 bez opłat
    i prowizji
    d.. bezpłatna obsługa polecenia zapłaty
    e.. bezpłatna usługa SMS Serwis (kontrola salda rachunku, informacja o
    ostatnich operacjach, realizacja przelewów) dostępna we wszystkich sieciach
    komórkowych
    f.. bezpłatne wydanie i wznowienie międzynarodowej karty płatniczej VISA
    Electron (dla osób korzystających z płatności bezgotówkowych także brak
    opłat za obsługę karty)
    g.. bezpłatne wypłaty w bankomatach w sieciach GETIN Banku i BZ WBK
    h.. comiesięczne bezpłatne wyciągi z rachunku
    i.. bezpłatne prowadzenie rachunku młodzieżowego
    j.. możliwość lokowania oszczędności na preferencyjnie oprocentowanej
    lokacie internetowej lub tradycyjnej lokacie zakładanej w placówce -
    Multilokacie
    k.. 35-dniowy debet lub automatycznie odnawialny kredyt w rachunku - nawet
    do 4-krotnosci wpływów na rachunek
    l.. preferencje przy udzielaniu kredytów gotówkowych
    m.. oprocentowanie rachunku wynoszące 0,25%

  • 24. Data: 2007-03-21 19:05:29
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > - wypukła VISA - a nie widziałem jeszcze wypukłej bez MOTOIO

    AFAIR kilka lat temu była aferka, bo Żubr w "trosce o bezpieczeństwo"
    odciął bez zapowiedzi MOTOIO ze wszystkich swoich kart i trzeba było
    uniżenie prosić, żeby odblokowali :-P

    Przemek

  • 25. Data: 2007-03-22 09:08:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Przemysław Kowalik napisał(a):

    > AFAIR kilka lat temu była aferka, bo Żubr w "trosce o bezpieczeństwo"
    > odciął bez zapowiedzi MOTOIO ze wszystkich swoich kart i trzeba było
    > uniżenie prosić, żeby odblokowali :-P

    A Żubr to w ogóle powinien się rozwiązać. W trosce o bezpieczeństwo
    klientów, oczywiście. ;-)