  • 11. Data: 2009-09-08 19:44:59
    Temat: Re: witam grupę - nowy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-08, Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    [...]

    > Niby nowy na grupie a już zaliczą taką "wtopę" :) Buuuu!

    Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":
    http://groups.google.com/groups/search?q=kolina+grou
    p%3Apl.biznes.banki&qt_s=Search+Groups
    Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
    a nie podejrzenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-09-08 20:11:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Bancer" news:slrnhadd2u.ukv.proteus@pl-test.org

    > Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":

    http://groups.google.com/groups/search?q=kolina+grou
    p%3Apl.biznes.banki&qt_s=Search+Groups

    O. W takim razie najmocniej przepraszam - to ja zaliczyłem "wtopę" :)
    Pocieszam się jednak tym, że nie w postaci stwierdzenia, że wszyscy mają
    windy :)

    > Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
    > a nie podejrzenia.

    Na dzisiaj sobie odpuścił - za bardzo wyrąbany po powrocie z UK ;) Ciekawe
    co przyniesie jutrzejszy dzień :)

  • 13. Data: 2009-09-08 20:18:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    Tia... news:h868h0$q3k$1@news.onet.pl

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2009-09-08 20:42:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 21:44:59 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ja jednak mam podejrzenia, że nie taki "nowy":

    Toć to stary troll. Tekst o Citi -- klasyczny ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2009-09-08 20:54:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Bancer" news:slrnhadf24.ukv.proteus@pl-test.org

    Ciekawe

    > Tia... news:h868h0$q3k$1@news.onet.pl

    Na Koline czy jak mu tam najeżdżam, że wyrąbany po podróży a sam widzę po
    sobie, że dzisiejszy dzień dał mi się we znaki :) No nic. Prysznic i lulu :)

    Dobranoc.

  • 16. Data: 2009-09-08 21:27:10
    Od: z...@o...pl

    > Jak zacznie zachwalać VW Bank, to już będę miał pewność,
    > a nie podejrzenia.

    podejrzenia stały się pewnością

    i cóż odpisał nasz trol?