  • 11. Data: 2009-05-16 12:01:34
    Temat: Re: wkurzajace weekendowe przerwy w autoryzacji kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3d4a9b7dr.fsf@intrepid.localdomain

    > To wlasnie o tyle za duzo. Nie ma zadnego uzasadnienia dla takich
    > przerw, da sie to zrobic tak, by karty normalnie dzialaly podczas
    > grzebania w komputerach.

    No to kogo tak naprawdę jest to wina? Tych "specjalistów" od systemu
    informatycznych?

  • 12. Data: 2009-05-16 12:03:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    d.googlegroups.com

    > I to chyba najlepiej odzwierciedla podejscie do obslugi klienta przez
    > banki w Polsce. :)

    IMHO z roku na rok jest coraz gorzej... :(

    > "Klienta problem, nie nasz. Zawsze mogl sobie przeciez wyrobic inna
    > karte."

    Ehh jakie to polskie - klient jest zarąbisty jak się nie skarży, nie stwarza
    żadnych problemów, ale kiedy zacznie się coś sypać najlepiej pokazać mu
    środkowy palec i niech się buja.

    Co zatem trzeba zrobić aby się zmieniło? Może jestem w błędzie ale uważam,
    że jedyne panaceum na nasze bolączki to KONKURENCJA! :)

  • 13. Data: 2009-05-16 12:37:01
    Od: m...@i...pl

    On 16 Maj, 12:26, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wtedy wyjmujesz kartę numer 2 (inny bank i inna organizacja) i temat
    > załatwiony, grunt to nie dać się zaskoczyć ;-)

    Jak rozumiem sadzisz, ze banki sie umawiaja, zeby w tym samym czasie
    nie przeprowadzac swoich prac... tak? ;).

    Jak widac problemu nie widza ci, ktorzy zostali wychowani na
    Electronach, Maestro i wymogu autoryzacji transakcji przez bank. Ja
    zaczalem korzystac z karty gdy transakcje do 500 pln, dokonywane
    najzwyklejsza VISA lub MC, przechodzily w trybie offline. Dlatego
    drazni mnie kazda odmowa, z koniecznosci musialem zaakceptowac te
    nieszczesne autoryzacje, odrzucenie transakcji to juz jednak przesada.
    Tak wiec nieniejszym napietnuje eService gdzie w ciagu ostatnich 3 m-
    cy 2 razy zdazylo mi sie swiecic oczami w knajpie z powodu
    kretynskiego komunikatu "ODMOWA". Nie ma to jak polski aklajer.

  • 14. Data: 2009-05-16 14:29:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ...@u...googlegroups.com

> [...]
    >
    > Co zatem trzeba zrobić aby się zmieniło? Może jestem w błędzie ale uważam,
    > że jedyne panaceum na nasze bolączki to KONKURENCJA! :)

    No nie wiem. Byc moze, chociaz nie jestem przekonany.

    Z tej strony:

    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    wynika ze bankow w Polsce nie brakuje. Wiem, ze niedawno doszly trzy
    nowe, wiec konkurencja wzrosla. A sam piszesz, ze z roku na rok jest
    coraz gorzej.

    W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

  • 15. Data: 2009-05-16 14:35:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > wynika ze bankow w Polsce nie brakuje. Wiem, ze niedawno doszly trzy
    > nowe, wiec konkurencja wzrosla. A sam piszesz, ze z roku na rok jest
    > coraz gorzej.

    Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O

    > W ramach panaceum potrzebna by byla raczej zmiana mentalnosci. I
    > zmiana punktu ciezkosci z: "sprzedaz" na: "uslugi".

    Ot, co - to miałem na myśli :)

  • 16. Data: 2009-05-16 16:38:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" gukrco$ltt$...@n...wp.pl

    > Czy Was nie draznia te dosc czesto wystepujace przerwy w akceptacji kart?

    Nie ;)

    https://www.polbank24.pl/netbanking/

    Szanowni Państwo,

    Chcielibyśmy poinformować, iż w związku z planowanymi pracami
    mającymi na celu rozbudowę naszego systemu teleinformatycznego,
    bankowość internetowa Polbank24 będzie niedostępna od godz.
    06:00 do 22:00 dnia 16 maja 2009 r.

    Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    w większym stopniu niż inne ,,udogodnienia''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-05-16 16:59:48
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Maj, 10:35, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    > podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    > informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O

    :) W zeszlym roku wyrabialem sobie polska karte kredytowa i dopiero
    przy rozmowach (e-mailowych) z trzecim bankiem zrozumialem o co
    chodzi.
    W rezultacie wysylalem odpowiedni fragment z regulaminu ze strony www,
    Pani Krysia sobie przetwarzala przez dzien albo tydzien, albo dwa, a
    potem odpowiadala, ze wlasciwie to tak, ALE... Wtedy wysylalem kolejny
    "rozdzial, paragraf, punkt" az po 3 miesiacach Pani Krysia miala mnie
    dosc i "znalazla sie" odpowiednia procedura.

    I to nie byla jakstam oddzialowa Pani Krysia, o nie! To byla Pani
    Krysia Do Dzialan Specjalnych z Odrebnej Jednostki przy Samej
    Centrali. :)

  • 18. Data: 2009-05-16 21:00:11
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Jest gorzej głównie pod względem merytorycznej wiedzy pracowników i ich
    > podejścia do klienta. Czy nie uważasz za kuriozum sytuację kiedy to klient
    > informuje pracownika banku jaką bank ma ofertę :O

    Kuriozalna i coraz powszechniejsza....

    Mysle, ze tu sa dwa problemy:

    1) zle zarzadzanie (duzo krewnych i znajomych krolika we wladzach wszystkich
    firm, albo grzecznych menadzerow, ktorzy nie potrafia myslec, bo na studiach
    przepisywali jak maszyny do kopiowania fragmenty z ksiazek do swoich prac)

    2) polska mentalnosc (dzis w empiku w punkcie ktory specjalizuje sie w
    sprzedazy biletow zapytalem dziewczyne, czy w tym roku jest moze, podobnie
    jak w poprzednich latach, promocja biletow empik - pkp intercity, nawet na
    mnie nie spojrzala tylko cos fuknela spod mosa, o ile dobrze zrozumialem, ze
    nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze zupelnie nie zainteresowac sie
    klientem, ktory o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

  • 19. Data: 2009-05-16 21:35:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eg" gun9gk$7sh$...@n...wp.pl

> [...]
    zupelnie nie zainteresowac sie klientem, ktory
    > o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

    Ja Empików się trochę boję, bo chwila nieuwagi może poskutkować takim
    zainteresowaniem, z którego trudno uwolnić się... Spytam o potrzebną
    mi książkę -- przeszukają ,,pół świata'' i jeszcze poproszą o nr mego
    telefonu, aby zadzwonić, jeśli coś się ,,ruszy''... Zapytam o jakieś
    czasopismo -- wymienią kilkanaście dziwnych :) miejsc, w których można
    to coś jeszcze dostać... O tym, że potrafią niemal krzesło pod xupę
    podstawić, gdy zaczytany człowiek nie spodziewa się niczego z ich
    strony, nie warto chyba wspominać... :)

    Niedawno coś zrzuciłem (przez nieuwagę) w Empiku -- dziewczyna z rozbrajającym
    uśmiechem postawiła to coś na miejsce i zauważyła, że to tylko niesforny (czy
    jakoś tak) pies. :) (istotnie -- wyglądem przypominało to pieska)

    W jakiejś księgarni znajomemu podano nie tylko fotel pod tyłek, ale na
    dodatek kawę... :) (czyli niby w Empiku wcale tak słodko nie jest/ma) ;)

    -=-

    Jak to Kaczmarski śpiewał -- ,,jak nie w Polsce, jak nie górach''. ;)

    Ja na Empiki nie narzekam. Co najwyżej obsługa burzy czasami
    atmosferę ,,intymności'' swoją rzeczywistą chęcią udzielenia
    pomocy w sytuacji, gdy jedynie wyglądam na zagubionego. :)

    Czasami nawet zadaję sobie pytania typu -- tak dobrze im płacą,
    że tak dobrze pracują, czy chodzi o coś innego? Innych klientów
    w mojej obecności obsługują także dobrze, więc nie o to chodzi,
    że jakoś szczególnie lubią mnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-05-17 06:00:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:gun9gk$7sh$1@news.wp.pl

> [...]
    > nie; az ciezko uwierzyc, ze sprzedawca moze zupelnie nie zainteresowac sie
    > klientem, ktory o cos pyta, poczulem sie calkowicie zignorowany).

    Odnoszę dziwne wrażenie, że na takie podejście do klienta można natrafić
    coraz częściej :O