  • 1. Data: 2011-05-23 19:33:15
    Temat: wkurzył mnie dziś mbank
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dzwonić? bo czasem mi naliczą opłatę za używanie drugiej

    Gruszczyński, Adam:
    Witam, w czym mogę pomóc?

    zlotowinfo:
    przyszła druga karta, możliwe że pierwsza się zdezaktualizowała, ale teraz
    są dwie

    zlotowinfo:
    jest jak widzę do 06/11

    zlotowinfo:
    kiedy zniknie jedna z nich z serwisu transakcyjnego?

    zlotowinfo:
    nie chcę opłat ;P

    Gruszczyński, Adam:
    W tym przypadku, proszę o kontakt tel. z mLinią pod nr:
    - (42) 6 300 800 z telefonów komórkowych

    - 801 300 800 z telefonów stacjonarnych

    - +48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych z zagranicy

    Po połączeniu, należy wybrać 1 oznaczająca iż jest się naszym Klientem,
    następnie należy wprowadzić nr identyfikacyjny Klienta ( 8 cyfrowy),
    zatwierdzić go krzyżykiem pod 9 czyli #, po tym, Lektor prosi o 3 wybrane
    cyfry z telekodu ( 6 cyfrowy), na końcu proszę wybrać 3 z klawiatury
    telefonu a następnie 0. Nastąpi połączenie z teleoperatorem, który zamknie
    starą kartę.

    zlotowinfo:
    a ona sama nie zniknie? z powodu nie aktualności?

    Gruszczyński, Adam:
    Niestety karta sama nie zniknie.

  • 2. Data: 2011-05-23 19:46:06
    Temat: Re: wkurzył mnie dziś mbank
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-23 21:33, zlotowinfo pisze:

    > zlotowinfo:
    > nie chcę opłat ;P

    Co to za karta? Do emaxa? Bo do e/izzy jest chyba(?) free?

    Można w danym miesiącu płacić za dwie karty do tego samego emaxa na to
    samo nazwisko?

    > Gruszczyński, Adam:
    > Niestety karta sama nie zniknie.

    Nie czepiaj się "konsultanta", on recytuje to, co mu się na monitorze
    wyświetla ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-05-23 19:50:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Co to za karta? Do emaxa? Bo do e/izzy jest chyba(?) free?
    >
    > Można w danym miesiącu płacić za dwie karty do tego samego emaxa na to
    > samo nazwisko?

    do ekonta
    druga jest płatna

  • 4. Data: 2011-05-23 22:23:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukałem po systemie transakcyjnym i widzę, zastrzeżenie karty
    no to sru ją i nara... ;)