  • 11. Data: 2009-07-28 07:00:42
    Temat: Re: włożył 30 milionów, by wygrać w loterii dwa miliony, nie wygrał
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Papkin" news:4a6e266b$1@news.home.net.pl

    > spokojnie bym mial 7%, tak mam marne 5.5%.

    Nadal możesz mieć - zrywaj i przenoś kesz do OF - przynajmniej jeszcze
    dzisiaj są 7% lokaty w ofercie. Co będzie jutro? - może przedłużą :)

  • 12. Data: 2009-07-29 11:37:26
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "Papkin" news:4a6e266b$1@news.home.net.pl

    > Nadal możesz mieć - zrywaj i przenoś kesz do OF - przynajmniej jeszcze
    > dzisiaj są 7% lokaty w ofercie. Co będzie jutro? - może przedłużą :)

    ten OF mnie jakos nie przekonuje, chce isc do banku bezposrednio a nie przez
    jakis naganiaczy a do tego jakies umowy i papierki dodatkowe :/ Nie ma zaden
    inny bank, ale bank, takiej oferty?

    Noble ma jakas placowke, kolo rynku to mi sie nie chce isc (gdzie parkowac?).
    Ale czy jak pojde do Noble to dostane te 7%?

  • 13. Data: 2009-07-29 11:45:31
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 29, 1:37 pm, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
    >
    > Noble ma jakas placowke, kolo rynku to mi sie nie chce isc (gdzie parkowac?).
    > Ale czy jak pojde do Noble to dostane te 7%?

    Dostaniesz jak wlozysz CA 200 000 zl. Mniejsze kwoty tylko przez Open.