  • 1. Data: 2007-01-08 23:11:01
    Temat: wniosek o obnizenie oprocentowania kredytu hipotecznego
    Od: "JK" <j...@p...onet.pl>

    Mam kredyt w PLN, moglbym go przeniesc do innego banku i zamienic na
    walutowy z nizszym oprocentowaniem. Ale szkoda mi czasu na zalatwianie
    formalnosci. Ale moj macierzysty bank o tym nie wie. Jestem solidnym
    platnikiem, wiec teoretycznie bankowi powinno na mnie zalezec.

    Czy warto skladac wniosek o obnizenie oprocentowania? Jak taki wniosek
    powinien wygladac. Czy mozna gdzies znalezc wzor?
    pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2007-01-09 10:14:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    JK napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy warto skladac wniosek o obnizenie oprocentowania? Jak taki wniosek
    > powinien wygladac. Czy mozna gdzies znalezc wzor?

    Wniosek zawsze warto zlozyc. Napisz o co prosisz + uzasadnienie = w
    innym bankach taniej, jestes dobrym klientem itp.

    Wzoru nie widziałem, ale to proste pismo i nie wymaga żadnych formalnych
    zapisów. Pamiętaj tylko, aby wysłać poleconym za zostawić w banku za
    pokwitowaniem.

    --
    pozdrawiam
    RobertS