  • 21. Data: 2010-07-25 16:45:37
    Temat: Re: wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Ale tu macie zabawę. :)

    Stwierdzam, że dyskusja "na rona" skutecznie zamyka usta co poniektórym,
    albo zaczynają się gubić. W tym szaleństwie jet metoda!

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 22. Data: 2010-07-25 18:56:37
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Znalaz=B3em ten link, kt=F3ry nawet Ty podawa=B3e=B6:
    > http://www.youtube.com/watch?v=3DapNdODoWX2I
    >
    > TVN nie widzi problemu w zrobieniu takiego materia=B3u.
    > Ciekawe czy kiedy=B6 TVP spr=F3buje zrobi=E6 co=B6 podobnego?

    Ten też zapodawałem, przy okazji kryzysu greckiego. Okazuje się, że jest
    nowe tłumaczenie, chyba lepsze :

    http://www.youtube.com/watch?v=JfDEAjoo1f4

    kc

  • 23. Data: 2010-07-25 22:20:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Lip, 20:56, " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Ten też zapodawałem, przy okazji kryzysu greckiego. Okazuje się, że jest
> [...]

    Pomysł w sumie ciekawy, ale po chwili refleksji dostrzegam szaleństwo
    autora tego filmu.
    Poziom mniej więcej jak katolickie 'power of love' charliego z wątku o
    tragedii w Niemczech.
    Aaa nie chce mi się już gadać.
    Zaczynam rozumieć skippiego.