  • 1. Data: 2002-09-08 11:10:02
    Temat: Re: wpisywanie numerow rachunku w mbanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:alfagk$ph6$1@absinth.dialog.net.pl...
    > podczas definowania przelewow jest ciekawe
    >
    > czasem system przyjmuje nr rachunku w postaci:
    >
    > XX YYYY YYYY ZZZZ ZZZZ ZZZZ ZZZZ

    Rachunek w mBanku

    > a czasem lyka tylko
    > XXYYYYYYYYZZZZZZZZZZZZZZZZ

    Rachunek w innym banku

    > ktos sie polapal od czego to zalezy?

    Przeciez to proste :)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-09-08 12:19:59
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Rachunek w mBanku
    > Rachunek w innym banku
    > Przeciez to proste :)

    chyba nie do konca tak jest - np ze spacjami u mnie lykna tez numery z multi

    dlaczego nie akceptuje spacji przy numerach innych bankow? jest ku temu
    jakis powod?

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-09-08 12:45:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > chyba nie do konca tak jest - np ze spacjami u mnie lykna tez numery z
    multi

    11402004 mBank
    11402017 MultiBank
    1140xxxx BRE Bank SA
    Kurcze... cos tu podejrzanego... niby 3 banki, a jednak jeden ;)

    > dlaczego nie akceptuje spacji przy numerach innych bankow? jest ku temu
    > jakis powod?

    Bank nie moze ingerowac w dyspozycje skladane przez klienta. W przypadku
    bledu moglby zostac uznany za wspolwinnego jego wystapienia. A tak... 'Bank
    nie ponosi odpowiedzialnosci za bledne dyspozycje klienta'...

    Maciej

  • 5. Data: 2002-09-08 15:20:24
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    'Bank
    > nie ponosi odpowiedzialnosci za bledne dyspozycje klienta'...

    to dlaczego ingeruje w numery grupy BRE a w inne nie ingeruje?

    pzdr

    matjaw

  • 6. Data: 2002-09-08 15:38:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > to dlaczego ingeruje w numery grupy BRE a w inne nie ingeruje?

    W przypadku przelewu miedzy rachunkami w jednym banku sie mozliwosc
    zweryfikowania poprawnosci danych. W przypadku przelewu do innego banku dane
    moga byc zweryfikowane przez bank beneficjenta.
    W ramach jednego banku jest rowniez mozliwosc szybkiej naprawy ewentualnej
    pomylki. Jesli przelew zostal przeslany do innego banku to bank dluznika
    jest zdany na laske banku wierzyciela.

    Maciej