  • 11. Data: 2005-04-04 20:45:00
    Temat: Re: wpłata gotówki na konto w mBanku- jakieś pomysły ?
    Od: Jacek <j...@o...xxx.pl>

    Witam,
    Najlepszym a przynajmniej najpewniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o
    wpłaty do mBanku jest, jak to już ktoś napisał, posiadanie innego konta
    np. w Intelligo.(duża ilość placówek PKO, jest gdzie wpłacić).
    Natomiast jeśli chodzi o wpłatomaty, to oczywiście fajna sprawa.(forsa
    jest błyskawicznie na koncie) jeśli działają. Co z tego że mam w Łodzi
    dwa jeśli są one b .awaryjne i naprawdę jeżeli zależy ci na pewności
    wpłaty to liczenie na nie jest b. ryzykowne. Może ja mam szczególnego
    pecha ale ostanio gdzieś ok 50% prób wpłat kończy się na kartce :awaria.
    Jacek

  • 12. Data: 2005-04-04 22:26:47
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    ja używam Lukas + mBank
    wieczorem przelew z lukasa i nastepnego dnia miedzy godz. 12 a 13 kasa jest
    w mbanku
    nie wiem jak natomiast jest z inteligo + mbank, nie wiem jak to długo trwa

    Pozdrawiam :)

  • 13. Data: 2005-04-05 07:39:39
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:d2ruj6$sqd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Janek napisał(a):

    > W Wawie np. z tego co sie orietuje są 2, w Tesco na Jelonkach, i
    > w M1 w Markach

    Już nie aktualne ;-) Jest trzeci wpłatomat na Grzybowskiej (koło
    Radissona).

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 14. Data: 2005-04-05 08:58:31
    Od: Chauchesque <c...@w...pl>

    Użytkownik Human Being napisał:

    > w <news:d2ruj6$sqd$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Już nie aktualne ;-) Jest trzeci wpłatomat na Grzybowskiej (koło
    > Radissona).

    Jak działają te wpłatomaty

    Każdy może wpłacić na dowolne konto w mBanku,
    czy trzeba mieć kartę i tylko na swoje konto można wpłacić ?

  • 15. Data: 2005-04-05 09:41:21
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    właśnie wracam z PKO BP gdzie wpłaciłem na Inteligo - kasa ma być wieczorem,
    buhaha
    kurna ale trzeba robić kombinacje zeby wpłacić kasę

    Pozdrawiam :)

  • 16. Data: 2005-04-05 13:35:38
    Od: "KP" <k...@W...gazeta.pl>

    Kilka lat temu wykonywałem wpłatę w oddziale Pekao SA na coś co się nazywało
    'Wpłatą na konto ósemek" ( nie pamietam czy to się tak dokładnie nazywało-
    kojarzę tylko te 'ósemki'). Wpłacałem gotówkę przy okienku z przekazaniem na
    oddziału innym mieście z pełnymi danymi osobowymi odbiorcy (+pesel dowód os.).
    Te pieniądze były tam natychmiast do wypłacenia, na dowód osobisty.Ani ja ani
    odbiorca nie mieliśmy konta w oddziale wyjsciowym i docelowym. Nie wiem czy
    jescze tego typu możliwość istnieje , czy bank się z tego wycofał i zastąpił
    innymi instrumentami , ja osobiście byłem zdziwiony tym, że tego typu operacja
    jest możliwa do wykonania

    PS ( prowizja nie była szokujaco wysoka)

  • 17. Data: 2005-04-05 13:44:28
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wieczorem,
    > buhaha
    > kurna ale trzeba robić kombinacje zeby wpłacić kasę

    kasa była po 3-ch godzinach, nie jest źle :)

    Pozdrawiam :)

  • 18. Data: 2005-04-08 13:29:11
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 4 Apr 2005 22:45:00 +0200, Jacek <j...@o...xxx.pl> wrote:

    >Najlepszym a przynajmniej najpewniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o
    >wpłaty do mBanku jest, jak to już ktoś napisał, posiadanie innego konta
    >np. w Intelligo.(duża ilość placówek PKO, jest gdzie wpłacić).

    a jak masz blisko Lukasa, to nawet lepszy, bo przelew za darmo.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2005-04-15 10:56:36
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:4252520e$0$1413$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Chauchesque napisał(a):

    > Jak działają te wpłatomaty
    >
    > Każdy może wpłacić na dowolne konto w mBanku,
    > czy trzeba mieć kartę i tylko na swoje konto można wpłacić ?

    Aby wpłacić na konto musisz mieć kartę. Niestety na dowolne konto nie
    wpłacisz :-( No chyba, że ja czegoś nie wiem.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    [ N O W P L A Y I N G ]

  • 20. Data: 2005-04-15 19:42:05
    Od: "Jarek" <j...@W...gazeta.pl>

    Chauchesque <c...@w...pl> napisał(a):

    > Mam pytanko czy jest możliwość wpłaty gotówki (poczta,banki czy
    > cokolwiek) na konto w mBank tak żeby pieniążki pojawiły się na koncie
    > w ciągu kilku godzin.

    Np. w MultiBanku za pośrednictwem rachunku depozytowego. Przelewy z
    MultiBanku do mBanku wychodzą i przyjmowane są w godzinach sesji wychodzących
    i przychodzących Eliksiru.

    > Czy jest to wogóle możliwe, a jeśli nie to ile trzeba czekać
    > aż pieniążki pojawią się na koncie ?

    Zgodnie z powyższą metodą, wpłacając i przelewając w dzień roboczy przed
    09:55 pieniądze będą na koncie po 12:00, wpłacając i przelewając przed 13:25,
    będą po 15:00. Jeśli nie będą, to dotrą w końcu po 18:15.

    > Czy znacie jakieś inne sposoby przetransferowania gotówki z miasta do
    > miasta w Polsce chodzi o kwote 10 000 zł, oczywiśce tak żeby cała
    > operacja trwała max kilka godzin.

    Poczta z Trąbką oferuje pocztowe zlecenie wypłaty (PZW), dla kwoty 10 000
    złotych opłata zasadnicza wynosi 114,70 złotych. W uproszczeniu - PZW powinno
    być doręczone w terminie 6 godzin od nadania, na wieś gdzie nie ma poczty w
    ciągu 8 godzin (do tych czasów nie wlicza się czasu poza godzinami pracy UP
    doręczającego - jeśli placówka jest czynna całodobowo - czasu między 22.00 a
    06:00, przerw w urzędowaniu instytucji i firm, do których jest adresowane
    PZW, czasu od chwili pozostawienia zawiadomienia o nadejściu PZW do chwili
    jego podjęcia).
    W praktyce PZW doręczane jest _znacznie_ szybciej. Może też oczywiście być
    wypłacane w placówce pocztowej (adresowane na poste restante).
    Za opóźnione doręczenie PZW odszkodowanie wynosi połowę zasadniczej opłaty
    pobranej za jego nadanie.

    Można też przesłać gotówkę za pomocą przekazu Western Union, będzie to
    kosztowało 200,00 złotych, jednak po pieniądze odbiorca musi pofatygować się
    do banku.