-
1. Data: 2005-05-23 14:35:09
Temat: wplata na konto a bledny adres
Od: "Extreme" <...@...com>
Orientuje sie ktos moze co sie dzieje w wypadku gdy wplacam pieniadze na
konto (konkretnie w agencji PKO BP na konto Inteligo), imie i nazwisko
podalem prawidlowe, numer konta tez ale podalem bledny adres (tj. juz
nieaktualny, bo zapomnialem ze ta osoba ktorej wplacalem zmienila adres).
Czy pieniadze dotra na konto? Co sie dzieje w takim przypadku?
Zaznaczam ze PKO BP moze nie wiedziec ze to jest poprzedni adres wlasciciela
konta (nie wiem jak dlugo ma on konto).
Co robic? Help!
-
2. Data: 2005-05-23 14:37:31
Temat: Re: wplata na konto a bledny adres
Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>
Użytkownik "Extreme" <...@...com> napisał w wiadomości
news:d6sq08$mbp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Orientuje sie ktos moze co sie dzieje w wypadku gdy wplacam pieniadze na
> konto (konkretnie w agencji PKO BP na konto Inteligo), imie i nazwisko
> podalem prawidlowe, numer konta tez ale podalem bledny adres (tj. juz
> nieaktualny, bo zapomnialem ze ta osoba ktorej wplacalem zmienila adres).
> Czy pieniadze dotra na konto? Co sie dzieje w takim przypadku?
> Zaznaczam ze PKO BP moze nie wiedziec ze to jest poprzedni adres
> wlasciciela konta (nie wiem jak dlugo ma on konto).
>
> Co robic? Help!
>
>
spoko, dojda.
Dla systemu liczy sie tylko poprawny numer rachunku.
p.
-
3. Data: 2005-05-23 15:39:14
Temat: Re: wplata na konto a bledny adres
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Mon, 23 May 2005 16:37:31 +0200, w <d6sq4e$nih$1@nemesis.news.tpi.pl>, "pit."
<petero2@o2_SPAM_.pl> napisał(-a):
> spoko, dojda.
> Dla systemu liczy sie tylko poprawny numer rachunku.
Nie całkiem, nie w każdym banku.
W którymś "PKO" musisz podać prawidłowe dane, ale nie pamiętam w którym "PKO":)