  • 1. Data: 2002-04-16 08:24:22
    Temat: wplata na konto pekao z USA
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam!

    Pekao SA ma podobno oddzial w Nowym Jorku (strona http://www.pekao.com.pl/
    nie dziala wiec nie moglem tego sprawdzic).

    Czy ktos w USA moze po prostu wplacic pieniadze na moje konto w Polsce?

    Jakie sa ewentualne oplaty?

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-04-16 08:49:52
    Temat: Re: wplata na konto pekao z USA
    Od: "LOOPY" <l...@i...pl>

> [...]
    > nie dziala wiec nie moglem tego sprawdzic).
    >
    > Czy ktos w USA moze po prostu wplacic pieniadze na moje konto w Polsce?

    -----
    oczywiscie ze TAK.Nie istsotne czy jest to konto walutowe czy zwykly
    OR( nastepuje przewalutowanie ).Ale jakie oplaty? W ktora strone?

    pozdr
    LOOPY

  • 3. Data: 2002-04-16 10:10:01
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Dostalem taka odpowiedz z PEKAO:

    W odpowiedzi na Pana korespondencję informuję, że do dokonania
    wpłaty/przelewu z banku za granica(w USA) na
    rachunek/
    konto w Polsce (w Banku Pekao SA) potrzebne będzie podanie przez Pana/osobę
    wykonująca przelew czy wpłatę nastepujacych danych :
    - Imie i Nazwisko osoby- ( lub nazwe firmy ) na rzecz, której ma byc
    dokonany przelew/wpłata,
    - dokladny adres zamieszkania ( siedzibe firmy) osoby na rzecz, której ma
    byc dokonany przelew/wpłata,
    - nazwa Oddziału Banku i adres, do którego ma byc dokonany przelew ( Bank
    Pekao SA lub Bank Polska Kasa Opieki SA ),
    - pelny numer rachunku odbiorcy( łącznie z numerem rozliczeniowym Oddziału,
    tzw. Routing Number);
    Wyjaśniam, że numer rozliczeniowy - to pierwsza część pełnego numeru
    rachunku w Banku Pekao SA).
    - SWIFT Banku Pekao SA, który jest następujący : PKOPPLPW i jest on
    jednakowy dla wszystkich placówek naszego Banku, zas podanie numeru
    rozliczeniowego (ruting number) oraz adresu Oddziału Banku, w którym jest
    prowadzony
    rachunek - sprawiają, iz transfer jest realizowany do konkretnego Oddziału.

    Informuje Pana, że na stronie internetowej Banku Pekao , pod adresem:
    http://www.pekao.com.pl/index.xml?/ , w lewym, dolnym rogu tej strony -
    znajduje się spis placówek Banku Pekao SA, zawierający dane teleadresowe -
    także numery rozliczeniowe - do wszystkich placówek naszego Banku.

    Jednoczesnie informuje Pana, ze dokonanie przelewu czy wplaty pieniedzy w
    USA na rachunek prowadzony w Banku Pekao SA w Polsce bedzie mozliwe za
    posrednictwem kazdego Banku zagranicznego, wykonujacego tego typu operacje.
    Jednakze proponuje aby skorzystal Pan z uslug banków -korespondentów
    Banku Pekao SA w USA, a mianowicie:
    - / The Bank of New York
    1 Wall Street
    New York, NY 10286
    telefon: (1 212) 635-81-30

    - / American Express Bank
    American Express Tower
    World Financial Center
    New York, NY 10285
    telefon: (1 212) 298-5000

    - / The Chase Manhattan Bank Na
    270 Park Avenue
    New York, NY 10017-2070, USA
    telefon: (1 718) 242-2659

    -/Bank Polska Kasa Opieki S.A., Oddział w Nowym Jorku
    470 Park Avenue South, 15th Floor
    0-01 (212) 251 12 00
    0-01 (212) 213 29 71
    Spółka

    -/Pekao Trading Corporation
    2 Park Avenue, Ste 1530, New York, NY 10016
    0-01 (212) 684 53 20
    0-01 (212) 779 83 48
    www.pekao.com
    p...@p...net
    Spółka

    Skorzystanie z uslug banków -korespondentów naszego Banku sprawi, iz
    przelew/wplata bedzie wykonany szybko i pewnie, a ponadto - bez dodatkowych
    oplat dla posredników. Jednak nie mozemy okreslic w jakiej wysokosci bedzie
    od Pana pobrana prowizja za dokonanie przelewu/wplaty, gdyz prowizja ta
    jest pobierana zgodnie z Tabela oplat i prowizji Banku zagranicznego, której
    nasz Bank nie posiada.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2002-04-16 10:49:03
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > oczywiscie ze TAK.Nie istsotne czy jest to konto walutowe czy zwykly
    > OR( nastepuje przewalutowanie ).Ale jakie oplaty? W ktora strone?

    Np. na stronie http://www.pekao.com sa podane oplaty za przeslanie pieniedzy
    do Polski. Sa mniejsze chyba niz oplaty Western Union, ale i tak sa nie
    male.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-04-16 11:56:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest pobierana zgodnie z Tabela oplat i prowizji Banku zagranicznego, której

    Wyrabiają się- imo. bardzo dobra, konkretna odpowiedź. Mozna by nawet na jej
    poszerzyć informacje w FAQ.
    Dzisiaj wysłałeś to zapytanie i dzisiaj dostałeś odpowiedź ?
    Jak tak, to jestem pełen podziwu.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-04-17 01:57:13
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Mam osobiste doswiadczenia z korzystania z PEKAO Trading Company w NYC.
    Unikaj jak ognia oddzialu na Greenpioncie. Po prostu banda ignorantow i nie
    omieszkam powiedziec niekompetentnych chamow.
    Za to bardzo mila obsluga jest na Park Ave i tam sugeruje sie udac.

    --
    Konrad

    ICQ 140637179
    GG 3030700

    The information contained in this message may be CONFIDENTIAL and is
    intended
    for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the
    information
    or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee,
    please
    notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
    Thank you.