  • 1. Data: 2003-05-30 07:24:19
    Temat: wplata w PKO na Inteligo
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam,.
    Jesli dokonam wplaty gotowki "w okienku" w oddziale PKO B.P. na swoje konto
    w Inteligo.. ile bede musial czekac az kwota wplaty zostanie zaksiegowana w
    Inteligo ??

    Z gory dziekuje za pomoc,

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2003-05-30 07:34:21
    Temat: Re: wplata w PKO na Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czapla wrote:
> [...]
    swoje
    > konto w Inteligo.. ile bede musial czekac az kwota wplaty zostanie

    Bylo na grupie - jesli pamietam (do poprawki ;) mniej wiecej tak jak
    sesje Eliksiru w banku - czyli do konca dnia lub nastepnego dnia rano

  • 3. Data: 2003-05-30 21:04:36
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bb71ec$4oq$1@news.onet.pl...
    > swoje
    >
    > Bylo na grupie - jesli pamietam (do poprawki ;) mniej wiecej tak jak
    > sesje Eliksiru w banku - czyli do konca dnia lub nastepnego dnia rano

    jesli wplata nastapi w piatek moze dopiero w poniedzialek. mialem taki
    przypadek z zaznaczeniem ze w mojej miejscowosci bank nie pracuje w soboty.
    PS dla mnie to jest troche nie zrozumiale elixir to komputerowo, czy nie ?!

    --
    -----
    http://nakarte.pl bez abonamentu, bez rachunkow, bez problemu

  • 4. Data: 2003-05-30 22:05:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gelbo wrote:
    > soboty. PS dla mnie to jest troche nie zrozumiale elixir to
    > komputerowo, czy nie ?!

    Tak, ale przez KIR, ktory w weekendy nie pracuje...