  • 1. Data: 2003-11-23 13:58:33
    Temat: wplata w bilonie euro
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    witam

    czy jakis bank w polsce przyjmie mi wplate na konto walutowe w bilonie euro?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2003-11-24 13:28:10
    Temat: Re: wplata w bilonie euro
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > witam
    >
    > czy jakis bank w polsce przyjmie mi wplate na konto walutowe w bilonie euro?

    Pewnie jakieś PKO się znajdzie. Ale z pewnością pobiorą dodatkową prowizję za tą
    usługę!

  • 3. Data: 2003-11-24 13:33:57
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Ale ile tego bilonu masz? Czy to pozostałość po wakacyjnej wizycie w krajach UE?
    Lepiej to włożyć do skarbonki i czekać na zmianę waluty w Polsce lub na kolejny
    wyjazd do UE.

    Jak zdarza mi się bywać w krajach UE, to staram się pozbyć całej gotówki na
    zakupach.

    I w ten sposób obecnie w mojej skrbonce leży "zaledwie" 35 eurocentów. Raczej
    nie będę próbował tego wciskać na rachunek walutowy. Więcej będzie mnie
    kosztować prowizja od wpłaty niż sama wartość tych groszy.

    Oczywiście, możesz spróbować to jeszcze sprzedać w kantorze, ale kurs jest
    znacznie niższy w porównaniu z banknotami.

  • 4. Data: 2003-11-24 17:23:20
    Temat: Re: wplata euro
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "miecznik"

    > I w ten sposób obecnie w mojej skrbonce leży "zaledwie" 35 eurocentów. Raczej
    > nie będę próbował tego wciskać na rachunek walutowy. Więcej będzie mnie
    > kosztować prowizja od wpłaty niż sama wartość tych groszy.

    ja mam to szczęście mieć rachunek walutowy w Nordea Banku w Warszawie - po
    wakacjach zostało mi 350 EUR i nijak tego nie moge wplacic - to jest ciekawy
    problem, a nie tam jakiś bilon, ktory moze w domu poleżeć ;-))

    a problem wziąl się stad ze Nordea ma w W-wie jeden oddzial bez kasy walutowej i
    wiele oddzialow (po LG) z kasami walutowymi ale bez tego samego systemu. Mieli w
    polowie XI wdrozyc system centralny ale obsunelo im sie na polowe stycznia 2004,
    a waluty wplacic sie nie da!
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-11-24 17:39:18
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl>

    juz wiem ze multibank nie przyjmuje a w PKO jest 50% prowizji

    ma ktos dane o innych bankach?

    pzdr

    matjaw

  • 6. Data: 2003-11-24 22:53:44
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> wrote:

    > ja mam to szczęście mieć rachunek walutowy w Nordea Banku w Warszawie - po
    > wakacjach zostało mi 350 EUR i nijak tego nie moge wplacic

    Przy takiej sumie to chyba tylko kantor - chyba że chcesz zachować na
    następny zagraniczny wypad... ;))

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions