  • 11. Data: 2007-06-15 19:46:42
    Temat: Re: wpłatomat reklamacja [mBank]
    Od: mike <m...@S...pl>

    SP 1 QXL napisał(a):

    > Mój przypadek był na tej grupie, włożyliśmy z żona 1500zł, i niestety
    > wtedy wpłatomat sie zresetował. Ponieważ tydzień nieomal nie było
    > reakcji na reklamacje, a były to wszystkie moje pieniadze na życie,
    > powiadomiłem gazety, radio, TV (chcieli nawet z Wiadomosci TVP1
    > przyjechać i nagrać materiał). Następnego dnia miałem koło 15 prawie
    > całą kasę na koncie (wyjaśniali jeszcze różnicę 40-50zł. Od tej pory
    > wpłacam pieniądze po 1-2 banknoty i jest OK.

    dzięki
    zobaczymy czy u mnie coś takiego poskutkuje.
    mam też nadzieje, że gazety się na mnie nie wypną...

    p.s.
    dziś już założyłem konto w innym banku.
    konkurencja to piękna rzecz, a mBank dziś już traci całą swoją przewagę
    z czasów kiedy zakładałem tam konto.
    więcej na mnie nie zarobią nawet złotówki.
    a mogli by dużo wiecej niż te 1100zł, które najprawdopodobniej strace.
    nawet jeśli to nie mBank się wzbogacił moim kosztem tylko jakiś burak.

    dzięki wszystkim za wypowiedzi (nawet te bezduszne)

    mike

  • 12. Data: 2007-06-17 22:08:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Na Berdyczów. Serio. Padłeś ofiarą złodzieja.

    czesto sie slyszy (ostatnio w trojmiescie bylo glosno)
    o 'upgradowanych' bankomatach
    (nakladki na klawiature + na wlot karty);

    czy w przypadku wplatomatow tez moga
    zdarzyc sie jakies 'nakladki' ?

  • 13. Data: 2007-06-18 07:28:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 18 Jun 2007 00:08:44 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >czy w przypadku wplatomatow tez moga
    >zdarzyc sie jakies 'nakladki' ?

    Raczej wkładki.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2007-06-18 19:21:30
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Raczej wkładki.

    no tak :).

    jeszcze nie korzystalem z tego dobrodziejstwa,
    ale chyba nie bede kasowal konta w inteligo :)

  • 15. Data: 2007-06-20 11:29:51
    Od: Michał Kordulewski <n...@n...cry>

    mike napisał(a):
    > nawet jeśli to nie mBank się wzbogacił moim kosztem tylko jakiś burak.

    Z prawdopodobieństwem bliskim pewności można stwierdzić, że to nie bank
    a indywidualny złodziej to zrobił. Najprawdopodobniej pracownik(-cy)
    firmy zewnętrznej obsługującej maszyny.

    --
    pzdr, Michał Kordulewski

  • 16. Data: 2007-06-25 15:05:08
    Od: mike <m...@S...pl>

    Michał Kordulewski napisał(a):

    > Z prawdopodobieństwem bliskim pewności można stwierdzić, że to nie bank
    > a indywidualny złodziej to zrobił. Najprawdopodobniej pracownik(-cy)
    > firmy zewnętrznej obsługującej maszyny.

    powstaje jednak pytanie. czy jak włożyłem już pieniądze do bankoamtu, to
    mnie okradli czy bank?
    czy mBank powinien wziąć na siebie odpowiedzialność za kase w maszynie
    nawet jeśli nie została jeszcze zaksięgowna? inna sprawa, że nijak nie
    można dowieść ile tam kasy włożyłem...

    mike