  • 1. Data: 2011-06-03 20:50:05
    Temat: wpłatomaty Euronetu dla Citi
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Melduję, że dziś zauważyłem na wpłatomacie Euronetu (który do tej pory
    obsługiwał jedynie wpłaty do Aliora) logo Citi. Wygląda na to, że
    klienci Citi zyskują właśnie dużą i dogodnie położoną sieć wpłatomatów
    do dyspozycji. Na stronie Citi nie znalazłem jednak ani słowa o tym. Nie
    sprawdziłem czy działa...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-06-04 08:07:27
    Temat: Re: wpłatomaty Euronetu dla Citi
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Cze, 22:50, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > klienci Citi zyskują właśnie dużą i dogodnie położoną sieć wpłatomatów
    > do dyspozycji. Na stronie Citi nie znalazłem jednak ani słowa o tym. Nie

    Przeciez w kazdy bankomat Citi ma funkcje depozytowa, a Euronetow jest
    chyba tylko 55.Wplacalac kase w bankomacie Citi kase masz dostepna
    online. Wplacajac w Wuronecie musisz czekac na sesje wymiany danych, a
    tych jest chyba 6 w ciagu dnia, czy cos takiego. Generalnie gdybym
    mial blisko siebie oba urzadzenia to wybralbym Citi :).

    MK

  • 3. Data: 2011-06-04 18:27:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Przeciez w kazdy bankomat Citi ma funkcje depozytowa,

    Tyle, ze tych bankomatów nie ma tam gdzie jest masa ludzi, czyli w
    centrach handlowych. Są za to przy oddziałach banku, gdzie i tak jest
    przecież obsługa kasowa (no tak, owszem, bankomat działa 24h...).

    > a Euronetow jest chyba tylko 55.

    A ile jest bankomatów Citi *poza* oddziałami?
    Euronety są akurat tam, gdzie i ja często jestem. :-)

    >Wplacalac kase w bankomacie Citi kase masz dostepna
    > online.

    Tylko w tych bankomatach, które obsługują taką funkcję. Bankomat w
    "moim" oddziale Citi działa offline - wpłaty są księgowane w ciągu 3 dni
    roboczych - tj. kasa pojawia się jak ktoś ręcznie przeliczy zawartość
    koperty z depozytem...

    > Wplacajac w Wuronecie musisz czekac na sesje wymiany danych, a
    > tych jest chyba 6 w ciagu dnia, czy cos takiego. Generalnie gdybym
    > mial blisko siebie oba urzadzenia to wybralbym Citi :).

    I ja też, ale chyba od przybytku głowa nie boli? :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-06-04 18:28:45
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > klienci Citi zyskują właśnie dużą i dogodnie położoną sieć wpłatomatów
    > do dyspozycji. Na stronie Citi nie znalazłem jednak ani słowa o tym. Nie

    Przetestowałem. 50 zł przyjął, wydal potwierdzenie, na rachunku po 8h
    się jeszcze nie pojawiły... :-(

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-06-04 19:04:49
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Cze, 20:27, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > "moim" oddziale Citi działa offline - wpłaty są księgowane w ciągu 3 dni
    > roboczych - tj. kasa pojawia się jak ktoś ręcznie przeliczy zawartość

    O ile dobrze wiem to juz kopertowych nie ma. W jednym ze sprawozdan
    kwartalnych widzialem, ze wymieniali wszystkie...

    MK

  • 6. Data: 2011-06-06 13:07:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    > Przetestowałem. 50 zł przyjął, wydal potwierdzenie, na rachunku po 8h
    > się jeszcze nie pojawiły... :-(

    Wpłata pojawiła się dopiero w poniedziałek, a operacja nazywa się
    "PRZELEW ZEWNęTRZNY - WPłATA" - czyli wygląda, jakby wpłatomat wysyłał
    wpłatę po prostu eliksirem. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-06-06 15:40:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Cze, 15:07, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Wpłata pojawiła się dopiero w poniedziałek, a operacja nazywa się
    > "PRZELEW ZEWNęTRZNY - WPłATA" - czyli wygląda, jakby wpłatomat wysyłał
    > wpłatę po prostu eliksirem. :-)

    A z jakiego numeru rachunku? ;)

    MK

  • 8. Data: 2011-06-06 16:07:31
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-06-04 21:04, MK wrote:

    > O ile dobrze wiem to juz kopertowych nie ma. W jednym ze sprawozdan
    > kwartalnych widzialem, ze wymieniali wszystkie...

    Jakies 2 tyg temu dzownilem na partyline citka z pytaniem gdzie w
    Poznaniu jest bankomat/wplatomat ksiegujacy on-line.
    Dowiedzialem sie ze najblizszy jest... w Szczecinie.
    Wiec chyba nie wsyzstkie jednak wymienili.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2011-06-06 16:42:49
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 6 Cze, 18:07, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Jakies 2 tyg temu dzownilem na partyline citka z pytaniem gdzie w
    > Poznaniu jest bankomat/wplatomat ksiegujacy on-line.
    > Dowiedzialem sie ze najblizszy jest... w Szczecinie.
    > Wiec chyba nie wsyzstkie jednak wymienili.

    Ja jak bykem ze 2 m-ce temu w P-niu i byly bez kopert, chyba nie
    wracali do kopertowych. Jakos bardziej wierze sprawozdaniom finansowym
    niz temu co mowi jakis konsultant...

    MK

  • 10. Data: 2011-06-06 18:07:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>