  • 1. Data: 2010-01-11 11:03:39
    Temat: wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
    splacam w terminie). w ciagu ostatniego miesiaca juz dwa razy
    wydzwanili do mnie z partyline z propozycjami rozlozenia aktualnego
    zadluzenia na raty, lub mozliwoscia uruchomienia "dodatkowej gotowki".
    czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly
    ostatnio takiego parcia na sluchawki?

  • 2. Data: 2010-01-11 11:12:42
    Temat: Re: wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-11, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

> [...]
    > zadluzenia na raty, lub mozliwoscia uruchomienia "dodatkowej gotowki".
    > czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly

    To akurat specyfika Citi jest. Jak tam miałem kartę to też często
    dzwonili i proponowali raty :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2010-01-11 12:06:31
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup
    ..
    > jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
    > splacam w terminie).

    A na czym polega Twoje pasozytowanie?

    Pozdrowienia
    alacak

  • 4. Data: 2010-01-11 12:10:07
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-11 13:06, alacak pisze:
    > Witam!
    >
    > Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup
    ..

    > A na czym polega Twoje pasozytowanie?

    Na tym, że poprzez terminowe spłaty zadłużenia nie daje zarabiać bankowi
    na odsetkach - głównym źródle zysków z użytkowników KK.

  • 5. Data: 2010-01-11 12:10:08
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-11 13:06, alacak wrote:
    > A na czym polega Twoje pasozytowanie?

    Zgaduje, że nie płaci opłaty rocznej ani odsetek od zadłużenia.

    Piotrek

  • 6. Data: 2010-01-11 13:03:03
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Wojciech Bancer wrote:

    > To akurat specyfika Citi jest. Jak tam miałem kartę to też często
    > dzwonili i proponowali raty :)

    tez miales pasozytniczy profil w citi?
    takie maja sprytne komputry? :)

  • 7. Data: 2010-01-11 14:35:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-01-11 12:12, Wojciech Bancer wrote:

    > To akurat specyfika Citi jest. Jak tam miałem kartę to też często
    > dzwonili i proponowali raty :)

    A mnie chyba raz w ciagu 2 lat.
    Ale zaproponowali wyrobienie limitu miesiecznego w przszlym roku, zeby
    byc zwolnionym z oplaty (za ten rok wynegocjowalem, ze za darmo ;)

  • 8. Data: 2010-01-11 17:16:12
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 11 Sty, 13:10, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Zgaduje, że nie płaci opłaty rocznej ani odsetek od zadłużenia.
    Przecież citi zarabia na opłatach od transakcji.

  • 9. Data: 2010-01-11 21:51:41
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-01-11 12:03, Paweł pisze:
> [...]
    > zadluzenia na raty, lub mozliwoscia uruchomienia "dodatkowej gotowki".
    > czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly

    To wszystko po to bys byl zadowolonym kllientem:)

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7431263,Prezes_C
    iti__Zarobimy_na_zadowolonych_klientach.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2010-01-11 22:59:41
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paweł pisze:
    > jestem sobie pasozytem na karcie kredytowej citi (wyrabiam obroty,
    > splacam w terminie).
    tak pasożytem to całkiem nie jesteś, bank i tak zarabia
> [...]
    > zadluzenia na raty, lub mozliwoscia uruchomienia "dodatkowej gotowki".
    > czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly

    oni tak od zawsze, jak dla mnie to w końcówce roku to mille miało ostre
    parcie