  • 11. Data: 2010-01-12 18:33:55
    Temat: Re: wrost cisnienia w dzialach sprzedazy?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    > czy dzialy wciskania kitu w bankach w ktorych macie KK tez dostaly
    > ostatnio takiego parcia na sluchawki?

    Potwierdzam w M. Dodatkowo jakies tam pseudo oferty kredytow gotowkowych
    "za podpis" na niestworzone (jak dla kredytow gotowkowych adresowanych
    do mnie przynajmniej) sumy - te to dopiero musza byc drogie.

    Argumentacja: to "zupelnie niepotrzebne cos tam" kosztuje "tylko" 20 zl
    :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2010-01-12 18:35:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    > tez miales pasozytniczy profil w citi?
    > takie maja sprytne komputry? :)

    Myslisz ze tylko do takich osob dzwonia? Akurat w M. tez splacam w GP
    ale bylbym zdziwiony gdyby nie dzwonili "jak leci".

    Pasozytniczy... MIF to wcale nie tak malo, zwlaszcza bez cashbacku "za
    zakupy".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2010-01-12 19:53:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja za to dzisiaj po zalogowani się do mbanku taki coś zobaczyłem:

    "Witaj,
    potrzebujesz środków na zbliżający się wyjazd na narty lub inne wydatki?
    Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę KREDYTU odnawialnego w
    wysokości 10000 zł na preferencyjnych warunkach i bez dodatkowych
    formalności. Teraz możesz uzyskać kredyt z oprocentowaniem podstawowym i
    niższą prowizją za uruchomienie kredytu (0,7% przyznanego limitu, min. 25
    zł)."

    Konto nigdy nie było moim głównym a ostatnio to naprawdę nic się na nim
    nie dzieje. Kiedyś podesłali propozycję kk z takim samym limitem. Być
    może to cyklicznie z jakiegoś automatu leci czy jak.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-01-13 16:33:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > nie dzieje. Kiedyś podesłali propozycję kk z takim samym limitem. Być
    > może to cyklicznie z jakiegoś automatu leci czy jak.

    Mają jakąś akcję. U mnie było zabawniej: 29 grudnia składam tradycyjny
    cokwartalny wniosek o kredyt odnawialny w scenariuszu obroty na rachunku.
    Tego samego dnia - tradycyjna cokwartalna odmowa. 30 grudnia pojawia się
    oferta ze strony banku na kwotę nieznacznie niższą niż ta wnioskowana. Umowa
    już podpisana.

  • 15. Data: 2010-01-13 18:16:52
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Sty, 20:53, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > nie dzieje. Kiedyś podesłali propozycję kk z takim samym limitem. Być
    > może to cyklicznie z jakiegoś automatu leci czy jak.

    Do mnie dzisiaj dzwonili z firmy zewnętrznej i zaproponowali mi kartę
    Citi Elle mimo że używam ich karty , wprawdzie dodatkowa do karty
    mojej żony od kilku lat.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2010-01-13 18:40:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:33:52 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > rachunku. Tego samego dnia - tradycyjna cokwartalna odmowa. 30 grudnia
    > pojawia się oferta ze strony banku na kwotę nieznacznie niższą niż ta

    Bo musi Ciebie wybrać algorytm a nie tak sam z siebie ;) Mnie widocznie
    też wybrał, ale raczej nie skorzystam.

    --
    xbartx