  • 1. Data: 2004-05-02 10:57:13
    Temat: wspolposiadacz w mBanku
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Czy wspolposiadacz konta w mBanku musi/moze posiadac wlasne listy hasel
    jednorazowych, wlasny numer klienta i haslo dostepu do konta ? Myslalem, ze
    wystarczy to samo co ma jeden z wlascicieli.

  • 2. Data: 2004-05-02 11:13:34
    Temat: Re: wspolposiadacz w mBanku
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c72k33$ltr$...@a...news.tpi.pl,
    Przemek <r...@o...pl>:
    > Czy wspolposiadacz konta w mBanku musi/moze posiadac wlasne listy
    > hasel jednorazowych, wlasny numer klienta i haslo dostepu do konta ?

    Musi wszystko swoje. Te dane zwiazane sa z osoba, nie z kontem.

    > Myslalem, ze wystarczy to samo co ma jeden z wlascicieli.

    Mozesz udostepnic nieformalnie, jesli chcesz, hasla skserowac.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-05-04 08:46:43
    Od: Spider <S...@S...pl>

    Mnie tez denerwuje, ze wspolposiadacz musi miec osobna liste hasel, tym
    bardziej, ze zazwyczaj jest to wspolmalzonek. To jest bez sensu:
    oddzielne zarzadzanie wspolnymi pieniedzmi. Zone zrobilem pelnomocnikiem.
    Spider

  • 4. Data: 2004-05-06 19:15:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Spider" <S...@S...pl> wrote in message
> [...]
    > bardziej, ze zazwyczaj jest to wspolmalzonek. To jest bez sensu:
    > oddzielne zarzadzanie wspolnymi pieniedzmi. Zone zrobilem pelnomocnikiem.

    A jak wyobrazasz sobie identyfikacje osoby ktora zlozyla dyspozycje w
    przypadku uzywania jednego zestawu hasel/kodow?

    Maciej

  • 5. Data: 2004-05-06 19:56:45
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Mnie tez denerwuje, ze wspolposiadacz musi miec osobna liste hasel, tym
    > bardziej, ze zazwyczaj jest to wspolmalzonek. To jest bez sensu:
    > oddzielne zarzadzanie wspolnymi pieniedzmi.

    to nie jest oddzielne zarzadzanie lecz identyfikowanie osoby, co jest imho
    sluszne.

    > Zone zrobilem  pelnomocnikiem.

    i co to dalo? teraz zona ma jeszcze mniej praw a jak chce wydawac
    dyspozycje w swoim imieniu to i tak musi miec swoja liste hasel.
    a nieformalnie musi z Twojej. jaki plus tego rozwiazania??

    pozdr.
    marcin