  • 201. Data: 2009-12-20 12:51:08
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:42, pmlb wrote:

    > A wakacje masz za darmo?
    > Sprawdz co to dochod - ok?

    Czyli aby zalozyc konto w banku w UK, musialbym latac do urzedu
    skarbowego po zaswiadczenie o dochodach wykazanych w poprzednim roku?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 202. Data: 2009-12-20 12:53:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:46, pmlb wrote:

    > Oszczednosi w skarpecie nie znalazy sie z powodu magi. Musiales je
    > wczesniej zarobic, otrzymac, znalesc... to jest dochod, skoro zyjesz,
    > masz pieniadze na zycie bierzace, bez wzgledu z jakiego zlrordla to jest
    > dochod - ponal?

    Dochod mogl byc dwa pokolenia czy kilkanascie lat wczesniej.

    Teraz ktos moze ten dochod po prostu przejadac, generujac same straty.

    Konta nie zalozy?

    No ale jak rozumiem, biurokracja na kazdym kroku to dla ciebie same zalety.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 203. Data: 2009-12-20 12:54:14
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Czyli aby zalozyc konto w banku w UK, musialbym latac do urzedu skarbowego
    > po zaswiadczenie o dochodach wykazanych w poprzednim roku?

    Tak i jeszcze pomodlic sie przed Kaczynskim i Tuskiem.
    Potem wyslij zone do mnie ja jej poikaze pare sztuczek, tez z bankiem i ona
    ci wytlumaczy - ok?
    A przy okazji ladna?

  • 204. Data: 2009-12-20 12:56:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:42, pmlb wrote:

    > A wakacje masz za darmo?
    > Sprawdz co to dochod - ok?

    Jesli mam majatek o wartosci X, i w danym roku wydalem 10% jego
    wartosci, nie osiagajac przy tym innych przychodow - to jaki mialem
    twoim zdaniem dochod w danym roku?

    > Jesli nie wiesz co to jest dochod to co mozesz wiedziec o bankowiasi?
    > Aha.. masz karte kolorowa:))) no to juz ekspert jestes:)))

    Mylisz podstawowe terminy ekonomiczne, bankierze za dyche i ekspercie od
    wszystkiego.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 205. Data: 2009-12-20 12:58:23
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Dochod mogl byc dwa pokolenia czy kilkanascie lat wczesniej.
    >
    > Teraz ktos moze ten dochod po prostu przejadac, generujac same straty.

    Przejecie czyjegos majatku to nie dochod?:)))\
    Tak w polsce mja teraz wszycy? czy to waska grupa takich jak ty "genoiuszy"
    W zasadzie coraz mniej sie dziwie, ze w polsce rzady sprawuje disnyland...
    Koczor Donald..
    Z takimi wyborcami jak kolega...hoho
    Musisz byc dumny ze swojej wiedzy prawda, i wszyscy poklepuja cie po
    ramieniu... tak?
    hmm...
    W zasadzie to ci zazdrosze:))
    Byc idiota i to przyznawac, naprawde musi byc fajne i na luzie...

  • 206. Data: 2009-12-20 12:58:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:47, pmlb wrote:

    > "rafal" <r...@n...none> wrote in message

    > Napisz mi co potrzebuje obcokrajowiec by zalozyc konto w Polsce :)))
    > sprawdzimy gdzie procedury sa przyjazniejsze i prostrze!

    Wystarczy paszport, podobnie jak chyba w kazdym innym kraju EU, moze
    poza UK.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 207. Data: 2009-12-20 13:00:20
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

> [...]
    > dochod w danym roku?

    > Mylisz podstawowe terminy ekonomiczne, bankierze za dyche i ekspercie od

    Daj zone, moze ona coi wytlumaczy, wszak to na nia sa rachunki wiec pewnie
    troche wioecej ma w glowie od ciebie - ok?

  • 208. Data: 2009-12-20 13:01:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:58, pmlb wrote:

    > Przejecie czyjegos majatku to nie dochod?:)))\

    40 lat temu?
    Ile wstecz moze siegac dochod, aby brytyjski bank uznal go?

> [...]
    > hmm...
    > W zasadzie to ci zazdrosze:))
    > Byc idiota i to przyznawac, naprawde musi byc fajne i na luzie...

    Czyli w UK wystarczy, ze byle wloczega pracowal 50 lat temu przez
    godzine - dochod mial. Albo wyzebral 10 pensow - tez dochod.

    Nie widze w takim razie, skad ta cala biurokracja - w calym zyciu ktos z
    pewnoscia osiagnal jakikolwiek dochod.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 209. Data: 2009-12-20 13:02:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 14:00, pmlb wrote:

    > "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Daj zone, moze ona coi wytlumaczy, wszak to na nia sa rachunki wiec
    > pewnie troche wioecej ma w glowie od ciebie - ok?

    Oho, widze, ze argumenty ci sie skonczyly.

    No coz.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 210. Data: 2009-12-20 13:05:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:50, pmlb wrote:

    > Durnys... cos wiecej mam napisac?./
    > Pisze ci baranie (czy da sie inaczej nazwac? ze mozesz dopisac sie do
    > rachunku to chyba wiem!

    No to zle wiesz, bo u mojego operatora nie mozna.

    A nawet jakby mozna bylo - wszelkie rachunki dostaje droga
    elektroniczna, i bynajmniej nie jest na nich napisane "zaplacone" lub
    "niezaplacone".

    Konta nie zaloze?

    --
    Tomasz Chmielewski