  • 51. Data: 2011-10-08 16:00:40
    Temat: Re: wybory
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > U nas? W porównaniu z USA?
    > Mieliśmy przekręt tak bezczelny i na taką skalę, jak zmontowanie
    > kryzysu 2008 i późniejszy bailout?

    No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie
    przemawia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2011-10-08 16:21:41
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie
    > przemawia ?.

    :))))))))))))))))))))))))

  • 53. Data: 2011-10-08 16:22:28
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie
    > przemawia ?.

    naprawde kurwa nie wiem czy sie śmiać czy płakać

  • 54. Data: 2011-10-08 16:59:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > naprawde kurwa nie wiem czy sie śmiać czy płakać

    Nie wiem dlaczego ci tak do śmiechu, biorąc pod uwagę ostatnie wystąpienia
    Gugały i Lisa ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2011-10-08 18:00:10
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    > mieli mały sondażyk:)
    >
    > Ja na Palikota:)

    Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie
    zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)
    W takim razie widzę trzy opcje: świadome niepójście, pójście i zabranie
    karty do domu, głosowanie na Mikke ale nie wiem czy tutaj wszedł.

    --
    Jan Werbiński

  • 56. Data: 2011-10-08 18:02:12
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Dziwi mnie głupota głosujących na Palikota. Przecież to kolejne
    > przepoczwarzenie Platformy podane na tacy ludowi miast i wsi przez ludzi

    Dokładnie. Palikot to mutacja PO. Tak samo jak PJN to PiS. Ludzie w
    większości tego nie odróżniają, więc zmiana nazwy działa od 21 lat.

    --
    Jan Werbiński

  • 57. Data: 2011-10-08 18:03:45
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    > Nie wiem dlaczego ci tak do śmiechu, biorąc pod uwagę ostatnie wystąpienia
    > Gugały i Lisa ....

    Endrju zrobił z siebie pośmiewisko na grupie poświęconej lotnictwu. Szkoda
    dyskutować, ale pośmiać się z clowna zawsze warto. :-)

    --
    Jan Werbiński

  • 58. Data: 2011-10-08 18:08:52
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Tak mam na myśli ten program. I mogą być takie same pensje dla kobiet i
    > mężczyzn za taką sama pracę. To mi nie przeszkadza tak bardzo choć

    Ustawowy nakaz równości wynagrodzen kobiet i mężczyzn = większe bezrobocie
    kobiet.
    Proste.

    --
    Jan Werbiński

  • 59. Data: 2011-10-08 18:19:24
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endrju zrobił z siebie pośmiewisko na grupie poświęconej lotnictwu. Szkoda
    > dyskutować, ale pośmiać się z clowna zawsze warto. :-)

    Na pl.rec.lotnictwo jest jeszcze gorzej niż tutaj. Nikt tam nie ma zielonego
    pojęcia o wykresach z czarnych skrzynek tupolewa dokładnie tak samo jak
    tutaj. Ty Jasiu też nie msz zielonego o tym pojęcia, więc grzecznie jak
    piesek (wraz z całą tą łgającą prosto w oczy pseudkomisją Millera) będziesz
    czekał na to co powiedzą naukowcy Bienienda oraz Nowaczyk z instytutów
    naukowych współpracujących z NASA.

    Być może i u nas w kraju znaleźli by się tego typu specjaliści umiejący
    wyjaśnić w/w wykresy, ale przez idiotów twojego pokroju głosujących kiedyś
    na Kwaśniewskiego, póżniej na PO a teraz wraz z najnowym trendem na
    wywijającego kutasem Palikota (czyli kolejne przepoczwarzenie formacji
    poltycznej stowrzonej przez WSI - jak sam zresztą zauważyłeś) nie jest to
    możliwe, bo każdy z nich boi się podzielić los wiceministra Wróbla:

    Eugeniusz Wróbel
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Eugeniusz_Wr%C3%B3bel

    "[...] W październiku 2010 córka Eugeniusza Wróbla zgłosiła jego zaginięcie.
    Na skutek prowadzonych czynności ustalono, iż poszukiwany nie żyje.
    Prokurator Prokuratury Rejonowej w Rybniku przedstawił synowi Eugeniusza
    Wróbla zarzut zabójstwa ojca, podejrzany w swoich pierwszych wyjaśnieniach -
    według relacji prokuratora - przyznał się do popełnienia tego czynu[1]. W
    toku śledztwa ustalono, że zwłoki Eugeniusza Wróbla zostały wrzucone do
    Zalewu Rybnickiego[2]. Śledztwo zakończyło się skierowaniem przez
    prokuratora do właściwego sądu wniosku o umorzenie śledztwa i zastosowanie
    środków zabezpieczających (osadzenia w zakładzie zamkniętym) w związku ze
    stwierdzeniem niepoczytalności sprawcy. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2011-10-08 18:47:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie
    > zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)

    Zebrać podpisy to jedno, ale wziąśc 5% w skali kraju ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/