  • 61. Data: 2011-10-08 19:04:01
    Temat: Re: wybory
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
    > Na pl.rec.lotnictwo jest jeszcze gorzej niż tutaj. Nikt tam nie ma
    zielonego
    > pojęcia o wykresach z czarnych skrzynek tupolewa dokładnie tak samo jak

    Na szczęście Ty możesz ich nauczyć jak się używa czarnych skrzynek. Przecież
    to podstawowa i niezbędna wiedza. :-DDD

    --
    Jan Werbiński

  • 62. Data: 2011-10-08 19:06:19
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    > Zebrać podpisy to jedno, ale wziąśc 5% w skali kraju ?.

    Oj tam. Od razu byś chciał zaszaleć. Spokojnie. Naród jeszcze za głupi jest.
    Ale już niedługo, za 80 lat i po III wojnie światowej nieco zmądrzeje. ;)
    Mózgi wyprane komuną nie wiedzą czym się różni partia lewicowa od prawicowej
    i twierdzą, że w sejmie są obecne jakiekolwiek partie prawicowe. hehehe.

    --
    Jan Werbiński

  • 63. Data: 2011-10-08 19:17:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Ustawowy nakaz równości wynagrodzen kobiet i mężczyzn = większe
    > bezrobocie kobiet.
    > Proste.

    Tak to prawda. Jakikolwiek limit płac od dołu dla kogokolwiek podnosi
    bezrobocie tej grupy. Płaca minimalna podnosi bezrobocie wszystkim. Płaca
    minimalna dla kobiet za konkretną prace podnosi bezrobocie kobiet. Pełna
    zgoda. Bezrobocie kobiet to mniej niż bezrobocie wszystkich. Jakakolwiek
    ingerencja polityka w ekonomie to szkody. Można sobie tylko wybrać jakie.

  • 64. Data: 2011-10-08 19:27:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Miałem głosować na siebie, ale zebraliśmy tylko 2500 podpisów i nie
    > zarejestrowaliśmy komitetu. Może następnym razem się uda? :-)
    > W takim razie widzę trzy opcje: świadome niepójście, pójście i zabranie
    > karty do domu, głosowanie na Mikke ale nie wiem czy tutaj wszedł.

    Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie karty
    do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która zwyciężyła w
    wyborach. Tak wynika z analizy warunków brzegowych. Jeżeli wszyscy
    uprawnieni do głosowania z wyjątkiem jednego oddaliby głos nieważny lub nie
    wzięliby udziału w głosowaniu lub zabraliby kartę do domu, a ta jedna osoba
    zagłosowałaby na PO. PO by obsadził wszystkie miejsca w sejmie. Tego chyba
    nie chcesz. Jak znosisz świadomość, że przez Twoje posunięcie, PO w sejmie
    jest silniejsza niż rzeczywiste poparcie społeczne?

  • 65. Data: 2011-10-08 19:33:09
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Oj tam. Od razu byś chciał zaszaleć. Spokojnie. Naród jeszcze za głupi
    > jest.
    > Ale już niedługo, za 80 lat i po III wojnie światowej nieco zmądrzeje. ;)

    .... i wybierze Jaśka Werbinskiego .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2011-10-08 19:49:03
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Oct 2011 18:00:40 +0200, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    wrote:

    >No a egzekucja konkurencji politycznej w Smoleńsku to do ciebie nie
    >przemawia ?.

    Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
    przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
    kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

    --
    Maciej Bójko

  • 67. Data: 2011-10-08 19:54:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 08 Oct 2011 21:27:07 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nie branie udziału w głosowaniu, oddanie głosu nieważnego lub zabranie karty
    >do domu to jest równoznaczne z oddaniem głosu na partię, która zwyciężyła w
    >wyborach.

    Fałsz.

    >Tak wynika z analizy warunków brzegowych.

    Nie wynika.

> [...]
    >wzięliby udziału w głosowaniu lub zabraliby kartę do domu, a ta jedna osoba

    Idę o zakład, że w jutrzejszych wyborach zostanie oddany więcej niż
    jeden ważny głos, w związku z czym powyższą "analizę" OKDR.

    --
    Maciej Bójko

  • 68. Data: 2011-10-08 20:04:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
    > przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
    > kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

    A nie wiesz Maćku dlaczego to ten redaktor taki podenerowowany, że już sam
    się pląta choćby odnośnie podatków używając błędnie słowa "podwyżył" zamiast
    "obniżył" ..... ???

    Tomasz Lis show -- nowy program rozrywkowy
    http://www.youtube.com/watch?v=DwZB5N7aXs8&feature=p
    layer_detailpage#t=67s

    Nie, czujesz że ciąży na nim jakaś presja .... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 69. Data: 2011-10-08 20:17:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Fałsz.

    Dlaczego tak twierdzisz? Jakie masz argumenty? Poza tym, że jestem głupi
    kmiot.

  • 70. Data: 2011-10-08 20:25:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dlaczego tak twierdzisz? Jakie masz argumenty? Poza tym, że jestem głupi
    > kmiot.

    Kategorycznie protestuję abyś totusie sam siebie tutaj tak ordynarnie
    obrażał .....
    To jest szacowna grupa, o wysokim poziomie merytorycznym i używanie takowych
    epitetów wobec swojej własnej osoby jest wysoce nismaczne, i musi budzić
    oczywisty odruch oburzenia ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/