  • 81. Data: 2011-10-09 08:46:15
    Temat: Re: wybory
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j6rgjk$e93$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > sapiens sapiens tryb "Walcz-Uciekaj". Tak też stało się w przypadku
    > Tatiany Grigoriewny Anodiny, przewodnicząca Międzypaństwowego Komitetu
    > Lotniczego (MAK).
    > Analizując konferencję prasową MAK z dnia 12.01.2011 roku, mogę
    > powiedzieć, iż ten materiał będzie chyba jednym ze sztandarowych
    > przykładów dla uczestników moich szkoleń. Wielce prawdopodobnym jest
    > bowiem, że Pani Tatiana Anodina "mija się z prawdą". Nadmienię, iż
    > powyższe metody retrospekcji danej osoby używane są m.in. przez służy
    > specjalnie takie, jak Mossad, FBI i KGB. [...]".

    layer_embedded
    > http://www.youtube.com/watch?v=HJ6-Z-J8Cag&feature=p
    layer_embedded
    > http://www.youtube.com/watch?v=mwehCUPqylA&feature=p
    layer_embedded
    > http://www.youtube.com/watch?v=Z45BqSOgaBE&feature=p
    layer_embedded

    > Czy to nie jest kolejny objaw PANIKI ?.

    Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy,
    clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

  • 82. Data: 2011-10-09 08:52:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Prawdopodobnie z powodu tej samej paniki był wycinany Miś i inne filmy,
    > clipy itd. Ma on nazwę "copyright".

    Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji Polskiej" za
    prowadzenie "misji"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 83. Data: 2011-10-09 09:06:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji Polskiej" za
    > prowadzenie "misji"....

    O prosze filmik na TVPINFO z kłąmiącym w żywe oczy Zawadą o którym mówiłem
    na pl.rec.lotnictwo też już przestał się "buforować" ....

    http://www.tvp.pl:80/publicystyka/polityka/minela-dw
    udziesta/wideo/26072011/4843514

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 84. Data: 2011-10-09 09:13:43
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Che ja myślałem, że moja rodzina płaci abonament "Telewizji Polskiej" za
    > prowadzenie "misji"....

    a co to ma do rzeczy...
    nic nie ma wspólnego

  • 85. Data: 2011-10-09 09:14:20
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > O prosze filmik na TVPINFO z kłąmiącym w żywe oczy Zawadą o którym
    > mówiłem na pl.rec.lotnictwo też już przestał się "buforować" ....

> [...]

    mi się nie buforują filmiki od Tadka
    no i co?

  • 86. Data: 2011-10-09 09:15:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > a co to ma do rzeczy...
    > nic nie ma wspólnego

    a ma ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 87. Data: 2011-10-09 09:16:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > mi się nie buforują filmiki od Tadka
    > no i co?

    Nie razi cię to, że "zacierają ślady" przed "opinią publiczną" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 88. Data: 2011-10-09 09:27:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie razi cię to, że "zacierają ślady" przed "opinią publiczną" ?.

    Od dzisiaj chyba zacznę te wszystkie filmiki nagrywać ...

    O proszę a filmik np. z 11.01.2011 "się buforuje".....

    <http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/minela-dwud
    ziesta/wideo/piotr-tymochowicz-11012011/3788310?star
    t_rec=856>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 89. Data: 2011-10-09 10:01:41
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-10-07 23:42, sys29 pisze:
> [...]
    > - nie zostanie zreformowane sądownictwo;
    > - gospodarka dalej będzie krępowana ( obecnie gospodarka jest regulowana
    > w ok. 300 obszarach w ilości ok. 700 ograniczeń; tylko w mijającej
    > kadencji sejm uchwalił aż 1000 aktów prawnych związanych z gospodarką )
    > - ...
    > .. czyli kraj będzie się pogrążał w długach, aż socjalizm upadnie.
    >
    > Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans.
    > Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
    > ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję

    Nic dodać nic ująć. Uprzywilejowane grupy aktualnie są większością i im
    taki uklad pasuje idealnie. Za nic w swiecie nie beda chcieli zmian...

    Pzdr

  • 90. Data: 2011-10-09 10:04:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 09 Oct 2011 09:01:27 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nie ja wyciąłem tylko zacytowałem w całości Twój list, czyli Ty wyciąłeś.

    Kłamiesz bezczelnie, choć nieudolnie.

    >Podałeś dobry przykład. Ci co nie przyszli czy oddali głos nieważny to nie
    >byli sympatycy PO. To byli ludzie, którym się nie chciało iść na głosowanie
    >lub którym żadna z partii nie odpowiadała. Zgodzisz się? Dyskutujemy o tych
    >którzy nie idą na wybory bądź oddają głos nieważny bo cały układ partyjny
    >jest do dupy. Czy nie tak? Ci swoim postępowaniem wzmacniają partie
    >zwycięską.

    Nie. Nie wzmacniają ŻADNEJ partii. Po prostu. Nie głosując, nie
    głosujesz (a nie: głosujesz na PO, czy kto tam będzie na górze).

    >Bo przecież któraś ze startujących partii jest najmniej odległa
    >od ich poglądów. Co jest nie tak w tym rozumowaniu?

    Konkluzja, że "nie głosować to to samo, co głosować na zwycięzcę". Jak
    w przykładzie, gdzie różnica pomiędzy "nie głosować" a "głosować na
    zwycięzcę" to różnica trzech mandatów. Z mojego punktu widzenia
    dziewięć i sześć to różne liczby, z twojego - to to samo. EOT,
    zmęczony jestem.

    --
    Maciej Bójko