  • 1. Data: 2004-03-30 20:58:20
    Temat: wyciąg z konta w formie pliku
    Od: "GTM" <g...@o...pl>

    Witam czy spotkał się ktoś z ofertą banku, taką jak przysyłanie wyciągów z
    konta w formie pliku excela, lub txt, csv
    aby można go było zaimportować do systemu księgowego a nie przeklepywać
    ręcznie?

    GTM

  • 2. Data: 2004-03-30 21:20:24
    Temat: Re: wyciąg z konta w formie pliku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    GTM <g...@o...pl> wrote:
    > Witam czy spotkał się ktoś z ofertą banku, taką jak przysyłanie
    > wyciągów z konta w formie pliku excela, lub txt, csv
    > aby można go było zaimportować do systemu księgowego a nie
    > przeklepywać ręcznie?

    Bodaj
    Citi, ING BS i Integrum

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-03-30 21:26:20
    Od: "Ta" <b...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:c4cof4$coq$1@news.onet.pl...

    > Bodaj
    > Citi, ING BS i Integrum

    Citi ma dla Microsoft Money i Quicken,

  • 4. Data: 2004-03-30 21:27:02
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Użytkownik "GTM" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | konta w formie pliku excela, lub txt, csv
    | aby można go było zaimportować do systemu księgowego a nie przeklepywać

    a w BPH można sobie historię to txt zapisać :-)

  • 5. Data: 2004-03-30 21:31:04
    Od: "GTM" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <D...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "GTM" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > |

    > a w BPH można sobie historię to txt zapisać :-)

    A w Inteligo nie znają czegoś takiego. A może się mylę tylko nie potrafię
    się dogadać z Kobietą na infolinii.

  • 6. Data: 2004-03-30 22:06:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > konta w formie pliku excela, lub txt, csv
    > aby można go było zaimportować do systemu księgowego a nie przeklepywać

    A nie da się przez schowek ze strony banku? Ja oś takiego robię w BPH z
    ROR-em i fajnie wychodzi. Trzeba tylko odpowiednio sobie bazę danych
    zrobić, żeby pola się w zapytaniu zgadzały i później łapiesz do schowka na
    stronie i wrzucasz do pliku. U mnie działa. Dawniej był kłopot w BPH, bo
    oni datę księgowania i transakcji w jednej kolumnie podawali i był kłopot.
    Ale teraz działa doskonale.

  • 7. Data: 2004-03-31 06:08:51
    Od: "GTM" <g...@o...pl>

> [...]
    > oni datę księgowania i transakcji w jednej kolumnie podawali i był kłopot.

    Tak ale pokazuje tylko dziesięć wpłat na ekranie a ja ich mam całe stado
    dziennie.
    Ale po kilka złotych -:(

  • 8. Data: 2004-03-31 06:30:47
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > konta w formie pliku excela, lub txt, csv
    > aby można go było zaimportować do systemu księgowego a nie przeklepywać

    W Millennium mozna wyeksportowac do pliku pdf, xls lub html miesieczne
    wyciagi.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2004-03-31 07:23:45
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Robert Tomasik <r...@g...pl> oznajmil(a):
    > A nie da się przez schowek ze strony banku? Ja oś takiego robię
    w BPH
    > z ROR-em i fajnie wychodzi. Trzeba tylko odpowiednio sobie bazę
    danych
    a przycisk "zapisz do pliku" Ci nie działa??

    G.

  • 10. Data: 2004-03-31 10:10:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gello" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I stala sie jasnosc...
    > bo oto Robert Tomasik <r...@g...pl> oznajmil(a):
    > w BPH
    > danych
    > a przycisk "zapisz do pliku" Ci nie działa??

    A co mam zapisywać? Jak zapiszę stronę, to mam te nagłówki i nijak się
    tego obrobić później nie da, jeśli nie przez schowek. Eksportu do pliku
    samych danych jakoś nie widzę. Jest gdzieś?