  • 1. Data: 2006-11-28 23:04:36
    Temat: wyciągi BPH
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Dziś wyciągi z kart BPH zostały mi doręczone nie przez listonosza
    pocztowego, ale przez pracownika firmy InPost. Ciekawe czy tak juz
    teraz będzie ciagle czy to jednorazowe.

    marekz

  • 2. Data: 2006-11-29 13:45:28
    Temat: Re: wyciągi BPH
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał(a):
    > Dziś wyciągi z kart BPH zostały mi doręczone nie przez listonosza
    > pocztowego, ale przez pracownika firmy InPost. Ciekawe czy tak juz
    > teraz będzie ciagle czy to jednorazowe.
    >
    > marekz

    No prosze, czyli nasza kochana Poczta Polska sie doigrala. Popieram
    listonoszy, nie popieram systemu i sposobu dzialania poczty, a 'gora' nie
    powinna doposcic do takiego strajku. Ciekawe, ktory kolejny bank zdecyduje
    sie na uslugi InPost?

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-11-29 14:59:35
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Ja też dostałem InPost z dolepioną blaszką - ale o dziwo doręczyła POCZTA -
    normalny litsonosz, który dziś chodził po raz pierwszy po strajku.

    Z.K.

  • 4. Data: 2006-11-29 17:04:25
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Ciekawe czy tak juz teraz będzie ciagle czy to jednorazowe.

    Jednorazowa akcja.

    *