  • 1. Data: 2008-04-29 18:28:33
    Temat: wyciagi z KK mbanku
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    To znow ja. Pani z Mille powiedziala mi przez telefon, zebym dostarczyl do
    oddzialu kopie wyciagow. Kiedy zauwazyla, ze mam mbank i elektroniczne
    zestawienie zamiast papierowego to stwierdzila, ze zaloguje sie na
    komputerze pracownika w placowce i tam wydrukuje wyciag. Rzecz w tym, ze w
    systemie transakcyjnym mbanku ten wyciag jest jakis dziwny. Pod zakladka
    "Wyciągi historyczne" niby one sa, ale widze wypisane tylko transakcje - nie
    ma nawet limitu jaki mam przyznany... Kompletne wyciagi - takie zawierajace
    wszelkie potrzebne informacje sa wysylane na maila. Wystarcza im te
    wydrukowane z "Wyciągów historycznych"? Nie ma tam nawet opcji drukuj, tak
    jak jest to chociazby w przypadku wyciagow online z BZWBK... Ktos juz moze
    przenosil karte z mbanku i wie jak maja wygladac te wyciagi?

  • 2. Data: 2008-04-29 18:34:14
    Temat: Re: wyciagi z KK mbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:28, "bartekE320" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > "Wyciągi historyczne" niby one sa, ale widze wypisane tylko transakcje - nie

    Limit mozesz udokumentowac posiadana umowa z mBankiem

    > Kompletne wyciagi - takie zawierajace
    > wszelkie potrzebne informacje sa wysylane na maila.

    Zdrukuj te otzrymywane na maila i pani sobie pokompletuje z danymi z
    historii konta.

  • 3. Data: 2008-04-29 23:01:12
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    bartekE320 wrote:
    > ze zaloguje sie na komputerze pracownika w placowce i tam wydrukuje
    wyciag.

    Czy ja dobrze zrozumiałem, że to TY masz się zalogować na swoje konto u nich
    w placówce? Nie wiem jak inni, ale ja się na cudzych komputerach nie loguję
    do banku...

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 4. Data: 2008-05-01 11:44:48
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    bartekE320 pisze:
    > zaloguje sie na komputerze pracownika w placowce i tam wydrukuje
    wyciag.

    No to ja bym w tym banku na pewno nie chciał mieć karty

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS