  • 1. Data: 2002-06-28 14:22:02
    Temat: wyciągi z PEKAO - ale chała
    Od: "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Dzięki Bogu mija dzisiaj 28 czerwca, a ja jeszcze nie dostałem wyciągu z PEKAO. Biją
    swój rekord. Dla przypomnienia dodam, że okres rozliczeniowy dla wyciągów w tym
    banku trwa od 15tego do 15tego. A o ile sobie przypominam zmiana tego okresu była
    uzasadniana tym, że klienci będą dostawac wyciągi szybciej, hehehehe.

  • 2. Data: 2002-06-29 22:42:06
    Temat: Re: wyciągi z PEKAO - ale chała
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    Użytkownik "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zmiana tego okresu była uzasadniana tym, że klienci będą dostawac wyciągi

    To jest zalezne od oddzialu I O/Krakow wyciagi od 1do ostatniego dnia
    miesiaca
    III O/ Krakow 15 -15
    AL