  • 1. Data: 2004-12-04 21:41:29
    Temat: wyciągi z mBanku
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    witam,

    jak sobie radzicie z drukowaniem wyciągów z mBanku? aktualnie mam na mBiznes
    3 strony i zaczyna być to upierdlwe ;-) nie można druknąć od razu 100
    pozycji???

    --
    radar

  • 2. Data: 2004-12-04 23:22:33
    Temat: Re: wyciągi z mBanku
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 4 Dec 2004 22:41:29 +0100, w <41b22f02$1@news.home.net.pl>, "radar"
    <_sara_@_post.pl_> napisał(-a):

    > jak sobie radzicie z drukowaniem wyciągów z mBanku? aktualnie mam na mBiznes
    > 3 strony i zaczyna być to upierdlwe ;-) nie można druknąć od razu 100
    > pozycji???

    1. Inteligo
    2. albo zamówić płatny wyciąg

  • 3. Data: 2004-12-05 14:24:52
    Od: "Funfel" <x...@x...pl>

    > jak sobie radzicie z drukowaniem wyciągów z mBanku? aktualnie mam na
    > mBiznes 3 strony i zaczyna być to upierdlwe ;-) nie można druknąć od razu
    > 100 pozycji???

    emSzmal
    http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

  • 4. Data: 2004-12-05 14:38:36
    Od: SIM <x...@p...pl>

    radar wrote:
> [...]
    > 3 strony i zaczyna być to upierdlwe ;-) nie można druknąć od razu 100

    I jeszcze jedno usprawnie by się przydało: sortowanie i wybór np. po
    rodzaju transkacji (opłata, płatność kartą). W Inteligo to poważny plus
    wobec mBanku - szczególnie dla kont firmowych, gdy trzeba robić
    podsumowanie po miesiącu i oddzielnie wliczyć koszta przelewów a
    oddzielnie odsetki.

    SIM

  • 5. Data: 2004-12-05 15:25:48
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "SIM" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wobec mBanku - szczególnie dla kont firmowych, gdy trzeba robić
    > podsumowanie po miesiącu i oddzielnie wliczyć koszta przelewów a
    > oddzielnie odsetki.

    no właśnie o to mi chodzi, próbowałem emSzmal - do filtrowania super ale
    wydruki nie za bardzo, program ma ustalone ile operacji wejdzie na stronę i
    dupa zbita, można sobie skalować do wielkanocy; nie ma podglądu wydruku!
    (przy czym używałem zamiast drukarki tylko qprinter).

    --
    radar

  • 6. Data: 2004-12-06 01:42:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 4 Dec 2004 22:41:29 +0100, na pl.biznes.banki, radar w wiadomości
    <news:41b22f02$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > jak sobie radzicie z drukowaniem wyciągów z mBanku?

    eBankExpress

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2004-12-06 21:17:24
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1v49okhvlbanz.dlg@krak.eu.org...

    http://www.ebankexpress.com/ ???

    --
    radar

  • 8. Data: 2004-12-07 00:00:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Mon, 6 Dec 2004 22:17:24 +0100, na pl.biznes.banki, radar w wiadomości
    <news:41b4cc64$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > http://www.ebankexpress.com/ ???

    Nie, http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm
    Program poprzednio nazywał się mBankExpress, po proteście ze strony
    mBanku nazwa została zmieniona na eBankExpress.
    Po zainstalowaniu programu możesz uruchomić sobie tryb DEMO i
    sprawdzić, czy program spełnia Twoje oczekiwania.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj