  • 1. Data: 2010-02-13 12:03:26
    Temat: wyciekły maile z lukasa?
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    dostałem dzisiaj takie coś rzekomo z lukasa:

    Your account has been limited!

    Please log into your account to fix this problem.

    You need to follow all the steps in order to remove the limitation

    Click here to log In

    pod click here jest: http://mail.excelfrt.com/icons/a/aa.html

    wysyłają na chybił trafił czy mają listę maili klientów lukasa? ja akurat
    tam jakieś konto mam...

    JS

  • 2. Data: 2010-02-14 11:00:13
    Temat: Re: wyciekły maile z lukasa?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 13:03:26 +0100, Ianus napisał(a):

> [...]
    >
    > pod click here jest: http://mail.excelfrt.com/icons/a/aa.html
    >

    > wysyłają na chybił trafił czy mają listę maili klientów lukasa? ja

    Wysyłają pewnie do wszystkich jak leci, także raczej żadne maile z Lukas
    nie wyciekły.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-02-14 11:22:12
    Od: "P." <u...@g...pl>

    Ianus <U...@o...pl> napisał(a):

    > wysyłają na chybił trafił czy mają listę maili klientów lukasa? ja akurat
    > tam jakieś konto mam...

    Wysyłają na chybił-trafił, zwykły spamerski phishing.

  • 4. Data: 2010-02-14 13:25:59
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 13 Lut, 13:03, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:

    > wysyłają na chybił trafił czy mają listę maili klientów lukasa? ja akurat
    > tam jakieś konto mam...

    Wysylaja wszystkim na chybil trafil, ja tez to dostalem, a konta w
    Lukasie nie mam.

    Pozdrawiam
    Rafal