  • 1. Data: 2004-02-16 14:30:26
    Temat: wykonam strone www - ceny od 50zl
    Od: m...@o...pl

    wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na moja
    domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    przykladowe ceny.

  • 2. Data: 2004-02-16 14:37:35
    Temat: Re: wykonam strone www - ceny od 50zl
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    ze tak powiem o k**** jestem porazony

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-16 14:47:35
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    <m...@o...pl> wrote in message
    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na
    moja
    > domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    Dziecko, a ile ty masz latek?

  • 4. Data: 2004-02-16 17:27:24
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Dziecko, a ile ty masz latek?

    E, po co ten sarkazm. Co do wieku, to łatwo sprawdzić.
    A strony są w miarę OK; należy popierać młodych z pomysłami.

    T.

  • 5. Data: 2004-02-16 17:28:20
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Ale trzeba przyznać, że grupę kolega A. pomylił i za to należy mu się nagana.

    T.

  • 6. Data: 2004-02-16 17:41:21
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik m...@o...pl napisał:

    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na moja
    > domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    a ile bierzesz za dodanie polskich znaczków do strony ?

  • 7. Data: 2004-02-16 17:44:44
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik m...@o...pl napisał:

    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na moja
    > domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    a ile bierzesz dopłaty za używanie polskich znaków w tekście ?

  • 8. Data: 2004-02-16 18:50:45
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    a linków do adreswó kolega nie umie dodawać ??

  • 9. Data: 2004-02-17 06:42:45
    Od: "Derek" <b...@s...ca>

    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na
    moja
    > domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    Zanim zaczniesz się reklamować, sprawdź stronę na tzw. "literówki"

    np. dkoladniej (znalazłem przynajmniej kilka)

    To jest grupa o bankowości, więc trochę nie na temat, a to się nazywa spam.
    (niechciana wiadomość)

  • 10. Data: 2004-02-17 11:30:07
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał:
    > wykonam strone www - cena od 50zl po wiecje informacji prosze wejsc na
    moja
    > domowom strone www.arturoem.prv.pl - znajduje sie tam moje portfolio oraz
    > przykladowe ceny.

    Gdy na stronie http://angelos2.webpark.pl/pomysly.htm czytam jakie to masz
    pomysły:
    "[...] Zalozeniem tego projektu bylo stworzenie strony z chatem oraz jej
    promocja na caly powiat. Zalozenia zostaly zrealizowane w 100% a nawet
    wiecej. Dzienna ilosc odwiedzin wachala sie w granicach 300 na dzien. [...]"
    to wolę zapłacić 500 złotych za stronę, ale być spokojnym o profesjonalizm
    wykonania i używanie poprawnej polszczyzny, w tym polskich znaków
    diakrytycznych.

    Adam Gentler