  • 21. Data: 2005-04-07 12:35:50
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomy M. napisał(a):

    > ... zapytałem ... i czekam na odpowiedzi to wszystko , na razie
    > jestem zdziwiony tym jak bardzo "w lesie" są usługi bankowe :-(

    Jeśli porównujemy do lasu, to z tego co pisałeś, to Ty mieszkasz w
    lesie. Usługi bankowe są zdecydowanie obok.

    > KANAŁEM jest KONSULTANT ...

    Tak. Konsultant dostępny w kanale telefonicznym.

    > to z kim ja wymieniam
    > korespondencję e-mail jeśli nie z KONSULTANTEM ???

    Jeśli mówisz o zwykłym e-mailu to wiesz co... Możesz go sobie we
    wspomniane drzewo wsadzić...

    A jeśli o tym, który jest dostępny w serwisie transakcyjnym, to takie są
    procedury, że ten e-mail służy do zasięgania informacji, a nie składania
    zleceń. Takie są procedury i już. Nie podoba się, to wypowiedzieć umowę
    i szukać lepszego banku. Powodzenia.

    Jeżeli jednak w formularzu poprosisz o oddzwonienie, a nie odpowiedź
    mailową, to konsultant który oddzwoni chętnie przełączy Cię do
    logowania. Proste. Ale najlepiej drzeć dziób.

    > Z jakiego powodu TA SAMA RZECZ moze być załatwiona
    > ptrzez TELEFON a NIE MOŻE być załatwiona przez e-mail
    > czy WWW ???

    Ręce mi opadają. Bo tak.

  • 22. Data: 2005-04-07 12:36:22
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > On w ogóle to wysyła gołębie pocztowe. A Ty mu tu Ideę proponujesz ;-)))
    > Poza tym koszt JEDNORAZOWEJ rozmowy z komórki (poza Ideą) w sprawie
    > wyłączenia powiadomień SMS NA PEWNO nie koszutje 20 PLN. No chyba, że
    kolega
    > Tomy jąka się gorzej od Michnika.

    ...dzwoniłem już raz w sprawie blokady dostępu
    przez WWW ... ktoś się bawił i zablokował
    mi dostęp z WWW :-(
    Rozmowa trwała chyba z 20 minut
    i była potwornie skomplikowana i męcząca.
    Podawałem kolejne kody , aktywowałem dostęp
    przez telefon nastepnie zmiana hasła przez WWW
    ogólnie to strasznie mnie zraził kontakt przez
    kanał telefoniczny i niedobrze mi się robi na
    myśl o dzwonieniu do nich i marnowaniu czasu :-(

    Tomy M.

  • 23. Data: 2005-04-07 12:37:57
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Wyjedź na "Zachód" albo do USA. Wtedy zdziwisz się jak bardzo Polska ma
    > rozwinięty system bankowy. Jesteś klasycznym pieniaczem - masz problem z
    > wykonaniem JEDNEGO telefonu i wywnętrzasz się na grupie jakby co najmniej
    > milion dolców Ci ukradli :-)

    Ja jestem "pieniacz" ? ... to wiedz że system bankowy poprawia
    się TYLKO i WYŁACZNIE z powodu takich pieniaczy jak ja.
    Gdyby wszyscy byli tacy wyrozumiali jak Ty to nadal byś dreptał
    do banku z każdy przelewem.

    Tomy M.

  • 24. Data: 2005-04-07 12:39:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja jestem "pieniacz" ? ... to wiedz że system bankowy poprawia
    > się TYLKO i WYŁACZNIE z powodu takich pieniaczy jak ja.

    Boszzzz! nie dośc, że pieniacz, to jeszcze z poczuciem misji ;-)))

    > Gdyby wszyscy byli tacy wyrozumiali jak Ty to nadal byś dreptał
    > do banku z każdy przelewem.

    Jaaaasne! Gdyby nie Ty, to Fenicjanie by pieniędzy nie wynaleźli ;-))) Nie
    widzisz, że jestes śmieszny?

  • 25. Data: 2005-04-07 12:41:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ...dzwoniłem już raz w sprawie blokady dostępu
    > przez WWW ... ktoś się bawił i zablokował
    > mi dostęp z WWW :-(

    "Ktoś" ? Obcy ;-)) ? Sam sobie pewnie zablokowałes i masz pretensje nie
    wiadomo o co. Procedura jest prosta. Dzwonisz, logujesz się, łączysz z
    konsultantem, mówisz o co chodzi. I to NA PEWNO nie trwa 20 minut.

  • 26. Data: 2005-04-07 12:43:17
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Jaaaasne! Gdyby nie Ty, to Fenicjanie by pieniędzy nie wynaleźli ;-))) Nie
    > widzisz, że jestes śmieszny?

    ... dobra kończ już te swoje wielce mądre odpowiedzi bo 15:00
    dochodzi

    Tomy M.

  • 27. Data: 2005-04-07 12:44:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ... dobra kończ już te swoje wielce mądre odpowiedzi bo 15:00
    > dochodzi

    To Ty masz zegarek ? NIESAMOWITE ;-)

  • 28. Data: 2005-04-07 12:45:57
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Nie dorobią CELOWO ... bo wychodza z założenia
    > że ludziom którzy mają konto zarzadzane przez Internet
    > nie chce się dzwonić do nich aby to wyłaczyć.
    > Gdyby chcieli już dawn by to dorobili bo od prawie roku
    > korzystam z INTELIGO i doszło wiele funcji oprócz
    > tej.

    No wiesz jezeli komus przez rok nie chce sie zadzwonic to wybacz.. za
    lenistwo sie placi...

    Krzysztof
    no SiG

  • 29. Data: 2005-04-07 12:46:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    M. said the following On 2005-04-07 14:24:
    [...]

    > Nie dorobią CELOWO ... bo wychodza z założenia
    > że ludziom którzy mają konto zarzadzane przez Internet
    > nie chce się dzwonić do nich aby to wyłaczyć.
    Bredzisz mistrzu. Masz jakieś statystyki ?
    > Gdyby chcieli już dawn by to dorobili bo od prawie roku
    > korzystam z INTELIGO i doszło wiele funcji oprócz
    > tej.
    Bo może nie jest potrzebna ?
    KJ

  • 30. Data: 2005-04-07 12:48:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomy M. napisał(a):

    > ... dobra kończ już te swoje wielce mądre odpowiedzi bo 15:00
    > dochodzi

    Jesteś boski.