  • 1. Data: 2006-04-07 10:28:39
    Temat: wyludzenie kredytu - pytanko
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    Witam.
    Gdzie sie zglasza? Do banku z ktorego zostal wyludzony,
    czy do prokuratury? A jezeli dyrektor placowki wie o sprawie,
    i nic z nia nie robi to jest wspolwinny?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-07 10:54:54
    Temat: Re: wyludzenie kredytu - pytanko
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    grzech napisał(a):
    > Gdzie sie zglasza? Do banku z ktorego zostal wyludzony,
    > czy do prokuratury? A jezeli dyrektor placowki wie o sprawie,
    > i nic z nia nie robi to jest wspolwinny?

    Co to jest wyłudzenie kredytu?

  • 3. Data: 2006-04-07 11:29:42
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Co to jest wyłudzenie kredytu?

    A jak powiedziec na otrzymanie kredytu za pomoca "lewych" dokumentow?

    pzdr.

  • 4. Data: 2006-04-07 11:36:36
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > A jak powiedziec na otrzymanie kredytu za pomoca "lewych" dokumentow?
    >
    > pzdr.

    A Ty co ? Pies ogrodnika ? Nie umiesz konkurencji sprostać to chcesz ich
    zniszczyć inaczej ? Nieładnie.

  • 5. Data: 2006-04-07 12:19:42
    Od: "dadco" <k...@p...co.uk>

    > A jak powiedziec na otrzymanie kredytu za pomoca "lewych" dokumentow?
    >
    > pzdr.

    To jest przestepstwo p. dok. Cszyli KK.
    Bank może nie być zainteresowany jesli np. kredyt jest spłacany ale był na
    lewych paierach.

    mlody

  • 6. Data: 2006-04-07 12:54:43
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > To jest przestepstwo p. dok. Cszyli KK.

    czyli krp wystarczy.

    > Bank może nie być zainteresowany jesli np. kredyt jest spłacany ale był na
    > lewych paierach.

    Swietnie;) To mi sie kojarzy z porownaniem - kierowca morze jechac
    po pijanemu, byle nie spowodowal wypadku:)
    Czyli kradniemy dopoki sie nie polapia, a jak nas zlapia to sie bedziemy
    martwic.
    Bosze - co za kraj!!!

    pzdr.

  • 7. Data: 2006-04-07 13:11:52
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 14:54:43 +0200, grzech napisał(a):

    > Czyli kradniemy dopoki sie nie polapia, a jak nas zlapia to sie bedziemy
    > martwic.

    Ale kto tu kradnie? Przecież spłaca kredyt, a na tym bankowi zależy. Cała
    procedura z papierami jest tylko po to, aby ryzyko niepłacenia
    zminimalizować. A procedura jest bezsensowna, bo w większości opiera się na
    umowach o pracę, które można w ciągu 3 miesięcy wypowiedzieć, więc nie
    chroni to banku przed utratą źródła dochodów prze wierzycela.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2006-04-07 14:14:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 7 Apr 2006 13:29:42 +0200, "grzech" <z...@w...pl>
    wrote:

    >A jak powiedziec na otrzymanie kredytu za pomoca "lewych" dokumentow?

    fałszerstwo?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2006-04-07 20:15:06
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Sytuacja z przedstawieniem fałszywych dokumentów podpada pod art. 297 oraz
    art. 270 KK.
    W przypadku dokonanego już wyłudzenia temat jest ścigany z art. 286 KK,
    jednakże w tym przypadku należy udowodnić zamiar - czyli, że w momencie
    uzyskania kredytu osobnik nie miał zamiaru go spłacać.
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 10. Data: 2006-04-07 21:23:58
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jezeli dyrektor placowki wie o sprawie,
    > i nic z nia nie robi to jest wspolwinny?

    W takim przypadku proponuje jeszcze dodatkowo zglosic do Radia Maryja.

    uklony, marekz