  • 21. Data: 2008-09-15 07:30:18
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: k...@o...pl

    On 15 Wrz, 09:17, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A który bank zwalnia z opłaty za kredyt odnawialny?

    PKO BP? (bo w ogóle nie ma opłaty?)

  • 22. Data: 2008-09-15 08:04:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-15, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > PKO BP? (bo w ogóle nie ma opłaty?)

    W PKO BP to się płaci swoim czasem. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2008-09-15 16:34:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > A który bank zwalnia z opłaty za kredyt odnawialny?

    Nie wiem. Co jest lepsze ? Dac klientowi kredyt odnawialny i czekac
    "moze zarobimy", czy nie dac klientowi kredytu odnawialnego i na pewno
    nic nie zarobic ?

    Dodam, ze klientem chyba jestem dobrym, srednie obroty na KK (w tym
    banku) ok. 2,5k miesiecznie (a w poprzednim miesiacu np. 6k) i zawsze
    100% splacane (chyba od 4 lat mam u nich KK), wplywy na rachunku
    sensowne, cos tam lezy na rachunku oszczednosciowym itp. itd. Tak wiec
    bank NICZYM nie ryzykuje, bo konto mam u nich AFIAR tyle samo co KK
    czyli jakies 4 lata (moze nawet dluzej ale nie pamietam dokladnie) i
    bank mnie po prostu zna. Zreszta ich sprawa, nie chca to nie, mnie tam
    wszystko jedno.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-09-15 16:36:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > no tak, zero ochoty na zatrzymanie klienta..."chce pan zrezygnować to ok" -
    > probowalem negocjowac jakies (chociaz czesciowe) zwolnienie z oplaty, ale po
    > drugiej stronie sluchawki "beton" - 1% min. 40 zł i ani grosza mniej...jak
    > nie to nie

    Ja to sie zastanawiam co zrobic z ich KK... bo od listopada bede mial
    "pinowke" (wiem, ze takich uzywasz ale mnie jakos te karty nie
    przekonuja). Przenosic gdzies ? A moze zamknac ? Aczkolwiek szkoda mi
    tego limitu, w kazdym razie czasu na zastanowienie troche bede mial (bo
    kolejny rok darmowy za obroty/limity), ale chip + pasek + pin = nic fajnego.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-09-15 18:35:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie wiem. Co jest lepsze ? Dac klientowi kredyt odnawialny i czekac "moze
    > zarobimy", czy nie dac klientowi kredytu odnawialnego i na pewno nic nie
    > zarobic ?

    i jeszcze pokazać, że bank nie jest elastyczny...właśnie dostałem ofertę
    (via system Multibanku) o przyznaniu kredytu bez papierów...bank nie
    wspomniał nic o zwolnieniu z opłaty za udzielenie więc...delete

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2008-09-15 18:40:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > limitu, w kazdym razie czasu na zastanowienie troche bede mial (bo kolejny
    > rok darmowy za obroty/limity), ale chip + pasek + pin = nic fajnego.

    mam ich kartę, ale u mnie leży jako zapasowa (jako klient AQ dostałem
    gratis) po roku pewnie z niej zrezygnuję, bo nie oferuje niczego
    interesujacego
    (oprocz tego, ze super fajnie wyglada)

    zawsze możesz wykonać kilka operacji i zamienić na kk w innym banku

    przywyklem juz do pinowych, moja glowna to Allekarta i PIN jest potrzebny,
    natomiast kk citi nie ma chipa, ale korzystam z niej w dosc ograniczonym
    zakresie...reszta kart to juz margines

    np. z MC BZWBK korzystalem podczas pobytu w Danii, przeliczniki niezle, ale
    tam sklepy (nie wszystkie) same doliczają sobie 2% jak ktoś placi
    "zagraniczna kredytowka" wiec nie oplacalo sie ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2008-09-15 19:15:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > np. z MC BZWBK korzystalem podczas pobytu w Danii, przeliczniki niezle, ale
    > tam sklepy (nie wszystkie) same doliczają sobie 2% jak ktoś placi
    > "zagraniczna kredytowka" wiec nie oplacalo sie ;-(

    A przy zatwierdzaniu transakcji nie widziales, ze kwota wyzsza niz
    powinna byc?

  • 28. Data: 2008-09-15 19:32:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > zawsze możesz wykonać kilka operacji i zamienić na kk w innym banku

    Ja rozwazam zamkniecie swojej VG z powodow jw. Moze sie przeprosze z
    Raiffeisen. Bo prawde mowiac to nie wiem gdzie juz moglbym sie
    przeniesci (jakies Polbanki i inne wynalzki odpadaja). W Citi i Mille
    karty zostawiam ale Citi ma zbyt niski limit do normalnego uzytkowania,
    a w Millenium wyrobilem w 4 miesiace caly obrot wymagany do zwolnienia z
    oplaty rocznej i jakos motywacja do uzywania tej karty mnie opuscila.

    > przywyklem juz do pinowych, moja glowna to Allekarta i PIN jest potrzebny,
    > natomiast kk citi nie ma chipa, ale korzystam z niej w dosc ograniczonym
    > zakresie...reszta kart to juz margines

    Ja ostatnio intensuwnie uzywam KK Citi ale dlawi mnie niski limit. Za to
    punkty BP leca az milo :)

    Allekarte tez bym chcial miec ale pewnie nie dostane z sensownym
    limitem, a inny mnie nie interesuje.

    > np. z MC BZWBK korzystalem podczas pobytu w Danii, przeliczniki niezle, ale
    > tam sklepy (nie wszystkie) same doliczają sobie 2% jak ktoś placi
    > "zagraniczna kredytowka" wiec nie oplacalo sie ;-(

    Ja korzystam z MC Millenium. O dziwo tez dobre przeliczniki.

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2008-09-15 19:34:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > i jeszcze pokazać, że bank nie jest elastyczny...właśnie dostałem ofertę
    > (via system Multibanku) o przyznaniu kredytu bez papierów...bank nie
    > wspomniał nic o zwolnieniu z opłaty za udzielenie więc...delete

    Ja cos takiego dostalem ponad rok temu i oplaty za udzielenie nie bylo.
    Wiec moze sie pospieszyles z tym delete :)

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2008-09-15 19:36:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A przy zatwierdzaniu transakcji nie widziales, ze kwota wyzsza niz powinna
    > byc?

    widzialem, nawet stosowna informacja na kasie byla, ale mimo wszystko
    zaplacilem (dla celow poznawczych)

    --
    pozdrawiam
    RobertS