  • 31. Data: 2008-09-15 19:38:36
    Temat: Re: wypłata gotówki KK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja cos takiego dostalem ponad rok temu i oplaty za udzielenie nie bylo.
    > Wiec moze sie pospieszyles z tym delete :)

    zaprosili mnie do placówki, a mnie się tam jakoś nie chce jechać...z drugiej
    strony jezeli mają dla mnie jakąś super ofertę to (tam myślę), ze powinna
    się ze mną skontaktować opiekunka AQ...niech sie do czegos przyda

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 32. Data: 2008-09-15 19:48:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja rozwazam zamkniecie swojej VG z powodow jw. Moze sie przeprosze z
    > Raiffeisen. Bo prawde mowiac to nie wiem gdzie juz moglbym sie przeniesci
    > (jakies Polbanki i inne wynalzki odpadaja). W Citi i Mille karty zostawiam
    > ale Citi ma zbyt niski limit do normalnego uzytkowania, a w Millenium
    > wyrobilem w 4 miesiace caly obrot wymagany do zwolnienia z oplaty rocznej
    > i jakos motywacja do uzywania tej karty mnie opuscila.

    > Ja ostatnio intensuwnie uzywam KK Citi ale dlawi mnie niski limit. Za to
    > punkty BP leca az milo :)

    Raiffeisen - jakoś nie, nie podobało mi się tam, Mille mnie przeraziło
    niekompetencją pracowników...

    Citi ciągle mi podnosi limit - prawie "kocham" te ich przelewy z rachunku kk
    ;-)

    sprobuj zamknąć kartę w Citi - może w ramach "walki o klienta" dosatniesz
    wyzszy limit...znajomej dali golda
    z 10kzl limitu bez zaswiadczenia o zarobkach, grozili ze bez zaswiadczenia
    nie dadzą karty, ale finalnie przyslali i po roku
    zwiekszyli limit o 40%!!!

    bylem autentycznie w szoku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2008-09-15 19:50:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > widzialem, nawet stosowna informacja na kasie byla, ale mimo wszystko
    > zaplacilem (dla celow poznawczych)

    Hmmm..poznawczych powiadasz.

    Informacja byla, ze karty z "obcych landow" tak obciazaja?

  • 34. Data: 2008-09-15 19:53:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Raiffeisen - jakoś nie, nie podobało mi się tam, Mille mnie przeraziło
    > niekompetencją pracowników...

    Ja znalazlem kompetentny oddzial i wszystko da sie tam zalatwic. A wiec
    problem odpadl.

    > Citi ciągle mi podnosi limit - prawie "kocham" te ich przelewy z rachunku kk
    > ;-)

    Mi podnosi raz na rok. Zanim dobije do tego jaki mi jest potrzebny to
    musze czekac z 3 lata.

> [...]
    > z 10kzl limitu bez zaswiadczenia o zarobkach, grozili ze bez zaswiadczenia
    > nie dadzą karty, ale finalnie przyslali i po roku

    Grozilem i nie dali. Wywalczylem tylko dozywotnia darmowosc, 100 zl na
    rachunek karty i bezplatna zamiane ze zwyklej na BP.

    --
    Mithos

  • 35. Data: 2008-09-15 20:02:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Hmmm..poznawczych powiadasz.

    placilem ok. 80 DKK i prawie 2 DKK doliczyli mi prowizji

    > Informacja byla, ze karty z "obcych landow" tak obciazaja?

    dokładnie TAK, przed wyjazdem poszperałem w sieci i znalazłem, że np. w
    Netto można płacić kartą (u nas tylko gotówką) i........faktycznie można,
    ale tylko ich lokalną

    a tam gdzie akceptują karty, z terminala korzysta klient, czytnik kart
    znajduje się przed kasą (z dala od kasjera), jak chcesz placic karta to
    sygnalizujesz to wczesniej, wkladasz karte w czytnik (mialem czipowa),
    wbijasz PIN i jak sie pokaze ok to wyjmujesz...kasjer karty NIE dotyka!

    a na paragonie masz pozycje okreslajaca kwote prowizji - mialem tak w duzych
    sklepach spozywczych, a w knajpie z samoobsluga juz nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2008-09-15 20:03:43
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Grozilem i nie dali. Wywalczylem tylko dozywotnia darmowosc, 100 zl na
    > rachunek karty i bezplatna zamiane ze zwyklej na BP.

    jak to? dostales 100zl od Citi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2008-09-15 20:06:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    >
    > a na paragonie masz pozycje okreslajaca kwote prowizji - mialem tak w duzych
    > sklepach spozywczych, a w knajpie z samoobsluga juz nie

    Z tego wynika, ze w Danii bardziej sie oplaca wypalacac gotowke karta
    mbankowa niz placic KK w sklepach - o ile nie mamy ich lokalnej karty.

    Duzo krajow tak dociaza obcokrajowcow?

  • 38. Data: 2008-09-15 20:07:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > jak to? dostales 100zl od Citi?

    A mi nawet limitu po roku nie podniesli :(

  • 39. Data: 2008-09-15 20:12:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > jak to? dostales 100zl od Citi?

    Dokladnie. Iles tam % od jakiejs tam kwoty, ale nie wiecej niz 100 PLN
    (nie pamietam dokladnie jak to bylo). I tyle wlasnie dostalem zwrotu na
    rachunek karty. Coprawda nie obylo sie bez reklamacji ale mimo wszystko
    sie udalo i nawet dostalem telefon z przeprosinami od 2 osob - jeden
    jakis pracownik standardowy, a drugi jakis wazniejszy :)

    --
    Mithos

  • 40. Data: 2008-09-15 20:16:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > A mi nawet limitu po roku nie podniesli :(

    Ja planuje uderzac do Citi pod koniec roku z zaswiadczeniem o zarobkach,
    poniewaz w grudniu/styczniu planuje miec chwilowe zwiekszenie dochodu
    (pewnie o jakies 300-500%) i jesli wtedy z takim zaswiadczeniem nic nie
    zdzialam tzn. ze nie ma szansy nic u nich zalatwic :)

    --
    Mithos