  • 1. Data: 2002-08-28 07:45:31
    Temat: wypłata w bankomacie
    Od: "mariusz" <w...@w...pl>

    Witam,
    Pytanie teoretyczne: w przypadku wypłaty z bankomatu gdy maszyna wyda kwote
    za małą to udaje się do banku z reklamacją, jak bank sprawdzenia
    wiarygodność roszczeń klienta. A co się dzieje gdy maszyna wyda za dużo?
    pzdr Mariusz

  • 2. Data: 2002-08-28 09:39:41
    Temat: Re: wypłata w bankomacie
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    ja jeszcze nie słyszałem żeby bankomat wydał za dużo. Za mało to słyszłem
    ale było to związane z awarią bankomatu. Każda operacja jest rejestrowana w
    bankomacie na dzienniku bankomatu i w centrum autoryzacyjnym które zarządza
    bankomatem. Jeśli bankomat z jakiegoś powodu nie wyda całej kwoty to
    powinien to zarejestrować w dzienniku i w centrum. Jeśli by nawet tego nie
    zarejestrował to przy rozliczaniu bankomatu będzie równica między gotówka a
    stanem liczników więc można zauważyć że coś jest nie tak

    Grześ

  • 3. Data: 2002-08-29 15:00:48
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ja jeszcze nie słyszałem żeby bankomat wydał za dużo.

    To malo slyszales, od czasu do czasu goscie od uzupeniania kasy myla sie i
    laduja na przyklad 100 do puszki z 50-tkami a potem sa niezle jaja !

    SG

  • 4. Data: 2002-08-29 15:44:30
    Od: "Rafciu" <r...@p...onet.pl>

    gdy za mało wyda, to w bankomacie jest za dużo. Chyba to jest
    logiczne??????????
    Ale chyba nigdy za duzo nie daje?
    Użytkownik mariusz <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akhrfp$hir$...@j...coi.pw.edu.pl...

  • 5. Data: 2002-08-29 19:59:15
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | To malo slyszales, od czasu do czasu goscie od uzupeniania kasy myla sie i
    | laduja na przyklad 100 do puszki z 50-tkami a potem sa niezle jaja !
    |
    | SG

    Racja!! Niedawno w Radiu Zet mówili ze kolesie pomylili kasetki 50zl z
    kasetką 100zł i dziwne, kolejka w bankomacie w nocy!! byla baaaardzo długa,
    ale to wtedy bankomat ma zarejestrowane z jakiej karty były pieniądze
    pobierane. Jedyne co chyba jak pamiętam mógł zrobić to poprosić i mieć
    nadzieje ze ludzie będą zyczliwi i kase oddadzą.

    bielen2k