  • 11. Data: 2008-02-19 15:05:16
    Temat: Re: wyplaty z bankomatu za granica - mBank
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fpeh76$pjc$1@news.lublin.pl>,
    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    >Napisałeś "zadnego przewalutowania" a dopiero potem się
    > poprawiłeś "nie ma oplaty za przewalutowanie, o ile wyplata jest w
    > strefie EURO" :-).
    Skrot myslowy.

    > Natomiast, jak to napisał Wojtek, mBank Cię skasował
    > wg swojego kursu0 (który może być dowolnie nieciekawy i nic im nie
    > zrobisz :-P).

    OK. Ale wciaz czytam tutaj ochy i achy, ze mBankowe kursy sa b.
    korzystne...

    TA

  • 12. Data: 2008-02-19 20:56:38
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik ygreko napisał:

    > Wyplata w bankomacie w USA z dnia 8. lutego. Wedlug tabeli 2,5402 za
    > dolara, a wedlug stanu faktycznego 2,61.
    > mBank twierdzi, ze nie wzial zadnej prowizji, bankomat wzial prowizje (ale
    > uwzglednilem ja w wyliczeniach), wiec w takim razie sposob liczenia jest
    > tak ustawiony, aby mBank nie stracil.
    [CIACH]
    > Skad sie biora te roznice?

    " **W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonanych za
    granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%
    wartości transakcji"
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Visa
    _Electron_eKONTO/index.html#tabs=3

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2008-02-19 21:48:41
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> wrote in message
> [...]
    > granicą w walucie innej niż waluta rozliczeniowa, mBank pobiera
    > dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości do 2%

    Jasne jak slonce.
    Kwota sie zgadza co do kilku pomijalnych groszy.
    Jesli jeszcze mozesz pomoc mi w podobnej sprawie z KK citi -- z tego co
    wiem nie ma prowizji i karta rozliczana jest w dolarach, a widac, ze
    wzieli wiecej...?

  • 14. Data: 2008-02-19 23:19:29
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    ygreko napisał(a):

> [...]
    > Jesli jeszcze mozesz pomoc mi w podobnej sprawie z KK citi -- z tego co
    > wiem nie ma prowizji i karta rozliczana jest w dolarach, a widac, ze

    Wg regulaminu kart Citi kurs do przeliczenia transakcji kartowych jest
    dostępny w Citiphone :) Jest to inny kurs niż tabela na WWW.

    PG

  • 15. Data: 2008-02-20 07:55:39
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message
    > Wg regulaminu kart Citi kurs do przeliczenia transakcji kartowych jest
    > dostępny w Citiphone :) Jest to inny kurs niż tabela na WWW.

    Kapuje.

    OK, to ktora kredytowka jest najlepsza do platnosci w euro? A ktora w
    dolarach?
    Polbankowa?