  • 11. Data: 2004-10-21 06:09:41
    Temat: Re: wypłaty za granicą
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 00:55:02 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > No tak - ale samo konto troche drogie...

    Jak ktos duzo podrozuje, to przy dwoch wyplatach miesiecznie wychodzi
    taniej niz mBank i Multi ze swoimi 10 PLN :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 12. Data: 2004-10-21 07:29:12
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    W ING 3% bez minimum, więc dla niektórych niskobudżetowych podróżników
    będzie dobra

  • 13. Data: 2004-10-21 13:35:45
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 21 Oct 2004 07:47:43 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >A moze dlatego, ze wyplaty ksieguje sie gdzies w Indiach czy innym
    >Singapurze, kiedy u nasz jest noc...;-)

    Nie.
    Ale zawsze mozna przepiac karte do rachunku walutowego...

    Jakie jeszcze banki oferuja takie przepiecie karty?

  • 14. Data: 2004-10-21 14:06:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jakie jeszcze banki oferuja takie przepiecie karty?

    Przepięcie nie, ale mozna sobie wyrobić karty do kont w walutach: MC w BZWBK
    do konta w EUR, Visę w Pekao do konta w USD i VE w ING do konta w EUR.

  • 15. Data: 2004-10-21 14:21:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Fortis - ma ale do dupy kurs przeliczeniwoy - wiec sie przy wiekszych
    > kwotach nie oplaca

    test z 29 IX w stanach wykazał że Fortis wykonal przeliczenie po swoich
    pokazywanych w internecie kursach (sa calkiem dobre) + 0,5% prowizji

    Okazało się, że ten narzut nie jest duży ponieważ operacja była księgowana 1
    X a wtedy kurs zmienił się juz na tyle że przeliczenie USD na PLN po tym kursie
    z 1 X byłoby jeszcze bardziej niekorzystne niz te pobrane 0,5%

    tyle ze bank nigdzie o tym chyba nie napisal
    Wg mnie te 0,5% prowizji (jesli faktycznie taki narzut maja) to nie jest tak
    tragicznie jak przedstawiasz
    *** blad ***